K
0
killerbees
Użytkownik
Witam wszystkich. Na wstępie napisze, że czytałem już o zablokowanych kontach i problemach na buku bwin. Jednak na mój problem nie znalazłem odp.
Mianowicie: Konto na bwin mam od kilku lat, dawno się tam nie logowałem, rok temu jak chciałem zagrać pisało że restrykcje regionalne(zrozumiałe). Aż do wczoraj. Wchodzę - ok, przelałem na początek 50 zł - ok, chce grać i zonk (Twoje konto zablokowane). Wysłałem foto prawa jazdy (aby zgadzał się meldunek), pisałem maile do supportu PL i EN - zero odp. Chciałem wypłacić te marne 50 zł a tu info "FRAUD_USER" - wg. mojego tłumaczenia - oszust ????
Ktoś miał podobny problem? Jak go najlepiej rozwiązać. Nie chce do nich dzwonić bo nie będę płacił za połączenia premium.
Mianowicie: Konto na bwin mam od kilku lat, dawno się tam nie logowałem, rok temu jak chciałem zagrać pisało że restrykcje regionalne(zrozumiałe). Aż do wczoraj. Wchodzę - ok, przelałem na początek 50 zł - ok, chce grać i zonk (Twoje konto zablokowane). Wysłałem foto prawa jazdy (aby zgadzał się meldunek), pisałem maile do supportu PL i EN - zero odp. Chciałem wypłacić te marne 50 zł a tu info "FRAUD_USER" - wg. mojego tłumaczenia - oszust ????
Ktoś miał podobny problem? Jak go najlepiej rozwiązać. Nie chce do nich dzwonić bo nie będę płacił za połączenia premium.