junior1000
Użytkownik
Witam
Zakładam ten temat aby ostrzec potencjalnych klientów tego portalu płatnościowego przed hura optymizmem. Mój problem i nie tylko mój z tego co wiem to zablokowane konto. Wszystko rozpoczęło się od maila którego dostałem od MB, że zawieszają mi konto na czas do kiedy nie przyślę im dokumentów uwierzytelniających moje dane osobowe i miejsce zamieszkania. Było to dokładnie 22kwietnia!! Wysłałem im scan dowodu osobistego i screena z mojego konta na którym widnieje mój adres zamieszkania, po kilku dniach dostałem odpowiedź, że to musi być zeskanowany papierowy dokument a nie screen. Udałem się do banku i wyciągnąłem takowy dokument, oczywiście niezwłocznie go wysłałem. Po kolejnym tygodniu dostałem odpowiedź że adres wysyłkowy nie zgadza się adresem zamieszkania więc muszę dostarczyć inny dokument. W miedzyczasie dostałem osobnego maila z pytaniem do czego używam tego konta.
Wysłałem im zatem kolejny dokument potwierdzający moje miejsce zamieszkania i odpowiedź na wszystkie pytania, przez prawie dwa kolejne tygodnie nie uzyskałem odpowiedzi wysyłając kolejne zapytania oczywiście zablokowanego konta nie można uruchomić aby wyciągnąć zgromadzone tam pieniądze. Po kilku kolejnych natarczywych emailach dostałem ale juz nie po polsku tylko po angielsku odpowiedź z załącznikami, a wnich kolejne dokumenty do wypełnienia i ponowione pytanie "do czego używam swoje konto"?. Po ich wypełnieniu i odesłaniu czekam kolejne juz prawie dwa tygodnie na odpowiedź i już nie bardzo wiem co mam robić dalej, bo kolejne maile z prośbą o kontakt pozostają bez odzewu, wiem że jeden z kolegów w dziale VIP ma podobny problem i konto zablokowane, jego emaile tez pozostają bez odpowiedzi. Czy kogoś spotkało coś takiego może juz wcześniej, proszę o wypowiedzi co z tym robić dalej, kwota która juz się zebrała na moim koncie nie pozwala mi zostawić ot tak sobie tego tematu
Zakładam ten temat aby ostrzec potencjalnych klientów tego portalu płatnościowego przed hura optymizmem. Mój problem i nie tylko mój z tego co wiem to zablokowane konto. Wszystko rozpoczęło się od maila którego dostałem od MB, że zawieszają mi konto na czas do kiedy nie przyślę im dokumentów uwierzytelniających moje dane osobowe i miejsce zamieszkania. Było to dokładnie 22kwietnia!! Wysłałem im scan dowodu osobistego i screena z mojego konta na którym widnieje mój adres zamieszkania, po kilku dniach dostałem odpowiedź, że to musi być zeskanowany papierowy dokument a nie screen. Udałem się do banku i wyciągnąłem takowy dokument, oczywiście niezwłocznie go wysłałem. Po kolejnym tygodniu dostałem odpowiedź że adres wysyłkowy nie zgadza się adresem zamieszkania więc muszę dostarczyć inny dokument. W miedzyczasie dostałem osobnego maila z pytaniem do czego używam tego konta.
Wysłałem im zatem kolejny dokument potwierdzający moje miejsce zamieszkania i odpowiedź na wszystkie pytania, przez prawie dwa kolejne tygodnie nie uzyskałem odpowiedzi wysyłając kolejne zapytania oczywiście zablokowanego konta nie można uruchomić aby wyciągnąć zgromadzone tam pieniądze. Po kilku kolejnych natarczywych emailach dostałem ale juz nie po polsku tylko po angielsku odpowiedź z załącznikami, a wnich kolejne dokumenty do wypełnienia i ponowione pytanie "do czego używam swoje konto"?. Po ich wypełnieniu i odesłaniu czekam kolejne juz prawie dwa tygodnie na odpowiedź i już nie bardzo wiem co mam robić dalej, bo kolejne maile z prośbą o kontakt pozostają bez odzewu, wiem że jeden z kolegów w dziale VIP ma podobny problem i konto zablokowane, jego emaile tez pozostają bez odpowiedzi. Czy kogoś spotkało coś takiego może juz wcześniej, proszę o wypowiedzi co z tym robić dalej, kwota która juz się zebrała na moim koncie nie pozwala mi zostawić ot tak sobie tego tematu