Witam serdecznie. Mam dosyć duży problem z bet-at-home. Jako nowy użytkownik chciałem skorzystać z przysługującego mi bonusu 50%. Mimo, że spełniałem wszystkie warunki, pojawiał mi się komunikat, że nie mogę z niego skorzystać, ponieważ jest on skierowany tylko dla nowych graczy.
O tym problemie poinformowałem support. I nagle otrzymałem zaskakującą odpowiedź:
"Zarejestrował Pan dwa konta gracza aby móc na nich skorzystać z promocji co jest niestety niezgodne z naszym regulaminem.
Ze względu na nieuczciwe zachowanie Pana konto gracza zostało zablokowane przez nasz Dział Weryfikacji bez możliwości jego odblokowania."
Oczywiście zarzut ten jest nieprawdziwy. Zaskakujące i niekonsekwentne jest już samo stwierdzenie Pana konto gracza zostało zablokowane, no bo skoro mam dwa, to czemu zablokowali tylko jedno?:grin:
I tu zaczyna się problem. Bo już mi nie zależy na koncie bet-at-home. Problemem są pieniądze, które miałem wpłacone na konto u bukmachera. Oczywiście nie zostały one zwrócone.
Co najgorsze, urwał się jakikolwiek kontakt mailowy z polskim supportem. Wykonałem nawet telefon na podany macedoński numer kontaktowy, ale tam dowiedziałem się(przy miernej znajomości angielskiego u supportera), że nie jest w stanie mi pomóc, że mam się kontaktować z.. polskim supportem. Problem w tym, że z nimi nie ma żadnego kontaktu.
Jak dl mnie jest to zwyczajne przywłaszczenie mienia. Zablokowano moje konto na wyimaginowanej podstawie i zabrano moje pieniądze. Macie jakiś pomysł, jak dochodzić swoich praw?
O tym problemie poinformowałem support. I nagle otrzymałem zaskakującą odpowiedź:
"Zarejestrował Pan dwa konta gracza aby móc na nich skorzystać z promocji co jest niestety niezgodne z naszym regulaminem.
Ze względu na nieuczciwe zachowanie Pana konto gracza zostało zablokowane przez nasz Dział Weryfikacji bez możliwości jego odblokowania."
Oczywiście zarzut ten jest nieprawdziwy. Zaskakujące i niekonsekwentne jest już samo stwierdzenie Pana konto gracza zostało zablokowane, no bo skoro mam dwa, to czemu zablokowali tylko jedno?:grin:
I tu zaczyna się problem. Bo już mi nie zależy na koncie bet-at-home. Problemem są pieniądze, które miałem wpłacone na konto u bukmachera. Oczywiście nie zostały one zwrócone.
Co najgorsze, urwał się jakikolwiek kontakt mailowy z polskim supportem. Wykonałem nawet telefon na podany macedoński numer kontaktowy, ale tam dowiedziałem się(przy miernej znajomości angielskiego u supportera), że nie jest w stanie mi pomóc, że mam się kontaktować z.. polskim supportem. Problem w tym, że z nimi nie ma żadnego kontaktu.
Jak dl mnie jest to zwyczajne przywłaszczenie mienia. Zablokowano moje konto na wyimaginowanej podstawie i zabrano moje pieniądze. Macie jakiś pomysł, jak dochodzić swoich praw?