H
0
hrabia3420
Użytkownik
witam
wczoraj przy logowaniu na konto wyskoczyl mi komunikat ze moje konto zostalo zablokowane i mam sie skontaktowac z supportem, wszedlem na maila i odczytalem wiadomosc ze mam wyslac skan dowodu itp. w celu potwierdzenia tozsamosci.
Czy moge powiedziec im zeby odeslali mi pieniadze ktore znajduja sie w expekcie na moje konto z ktorego dokonalem depozytu?
Pieniedzy nie ma zbyt duzo na koncie a szkoda mi tracic czasu na skanowanie i wysyłanie wszystkiego zwlaszcza ze pieniadze przelalem z konta kolegi i bym musial skanowac tez jego dokumenty:-|
wczoraj przy logowaniu na konto wyskoczyl mi komunikat ze moje konto zostalo zablokowane i mam sie skontaktowac z supportem, wszedlem na maila i odczytalem wiadomosc ze mam wyslac skan dowodu itp. w celu potwierdzenia tozsamosci.
Czy moge powiedziec im zeby odeslali mi pieniadze ktore znajduja sie w expekcie na moje konto z ktorego dokonalem depozytu?
Pieniedzy nie ma zbyt duzo na koncie a szkoda mi tracic czasu na skanowanie i wysyłanie wszystkiego zwlaszcza ze pieniadze przelalem z konta kolegi i bym musial skanowac tez jego dokumenty:-|