R
0
realista123
Użytkownik
Witam,
Mam problem z firmą Betclic. Po przegraniu pewnej sumy pieniędzy, zdecydowałem się ustawić limity wpłat, jest to związane z tym, że mam czasowe problemy z racjonalnym zachowaniem (nie chcę wnikać publicznie w szczegóły, nie jest to zresztą istotne dla mojej sprawy). Chciałem tym samym ograniczyć moje straty.
Zgodnie z informacją ze strony Betclic, każde obniżenie limitu jest wprowadzane natychmiast, a zwiększenie dopiero po 7 dniach. W moim przypadku limit został podniesiony szybciej, co umożliwiło mi kolejne wpłaty i stratę jeszcze wyższej sumy (mimo że sądziłem, że jestem zabezpieczony). Tym samym Betclic złamał swoje zasady Responsible Gaming. Dodam jeszcze, że, kiedy już złożyłem skargę i wniosek o anulowanie wpłaty, to system nadal źle działał - mam screenshoty pokazujące, że po zmniejszeniu limitu, miał się podnieść już po 5 godzinach (co z 7 dniami?).
Betclic otrzymał moje emaile, potwierdził przyjęcie sprawy już ponad tydzień temu. Kiedy jednak piszę do nich w sprawie odpowiedzi, to zawsze mnie zbywają, twierdząc, że sprawę analizuje Dział Techniczny. Nie wiem, czemu tyle to trwa, ale jak dla mnie wygląda to na, że liczą, że w końcu się zniechęcę i to zostawię, a oni unikną odpowiedzialności.
Czy macie może pomysł, co zrobić w takiej sytuacji, z kim się kontaktować?
Dziękuję z góry za wszystkie propozycje.
Mam problem z firmą Betclic. Po przegraniu pewnej sumy pieniędzy, zdecydowałem się ustawić limity wpłat, jest to związane z tym, że mam czasowe problemy z racjonalnym zachowaniem (nie chcę wnikać publicznie w szczegóły, nie jest to zresztą istotne dla mojej sprawy). Chciałem tym samym ograniczyć moje straty.
Zgodnie z informacją ze strony Betclic, każde obniżenie limitu jest wprowadzane natychmiast, a zwiększenie dopiero po 7 dniach. W moim przypadku limit został podniesiony szybciej, co umożliwiło mi kolejne wpłaty i stratę jeszcze wyższej sumy (mimo że sądziłem, że jestem zabezpieczony). Tym samym Betclic złamał swoje zasady Responsible Gaming. Dodam jeszcze, że, kiedy już złożyłem skargę i wniosek o anulowanie wpłaty, to system nadal źle działał - mam screenshoty pokazujące, że po zmniejszeniu limitu, miał się podnieść już po 5 godzinach (co z 7 dniami?).
Betclic otrzymał moje emaile, potwierdził przyjęcie sprawy już ponad tydzień temu. Kiedy jednak piszę do nich w sprawie odpowiedzi, to zawsze mnie zbywają, twierdząc, że sprawę analizuje Dział Techniczny. Nie wiem, czemu tyle to trwa, ale jak dla mnie wygląda to na, że liczą, że w końcu się zniechęcę i to zostawię, a oni unikną odpowiedzialności.
Czy macie może pomysł, co zrobić w takiej sytuacji, z kim się kontaktować?
Dziękuję z góry za wszystkie propozycje.