>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

Złamanie limitu depozytów

R 0

realista123

Użytkownik
Witam,
Mam problem z firmą Betclic. Po przegraniu pewnej sumy pieniędzy, zdecydowałem się ustawić limity wpłat, jest to związane z tym, że mam czasowe problemy z racjonalnym zachowaniem (nie chcę wnikać publicznie w szczegóły, nie jest to zresztą istotne dla mojej sprawy). Chciałem tym samym ograniczyć moje straty.
Zgodnie z informacją ze strony Betclic, każde obniżenie limitu jest wprowadzane natychmiast, a zwiększenie dopiero po 7 dniach. W moim przypadku limit został podniesiony szybciej, co umożliwiło mi kolejne wpłaty i stratę jeszcze wyższej sumy (mimo że sądziłem, że jestem zabezpieczony). Tym samym Betclic złamał swoje zasady Responsible Gaming. Dodam jeszcze, że, kiedy już złożyłem skargę i wniosek o anulowanie wpłaty, to system nadal źle działał - mam screenshoty pokazujące, że po zmniejszeniu limitu, miał się podnieść już po 5 godzinach (co z 7 dniami?).
Betclic otrzymał moje emaile, potwierdził przyjęcie sprawy już ponad tydzień temu. Kiedy jednak piszę do nich w sprawie odpowiedzi, to zawsze mnie zbywają, twierdząc, że sprawę analizuje Dział Techniczny. Nie wiem, czemu tyle to trwa, ale jak dla mnie wygląda to na, że liczą, że w końcu się zniechęcę i to zostawię, a oni unikną odpowiedzialności.
Czy macie może pomysł, co zrobić w takiej sytuacji, z kim się kontaktować?
Dziękuję z góry za wszystkie propozycje.
 
sylar 87

sylar

Użytkownik
Dobrze, że są takie strony jak ta gdzie można się pochwalić/pożalić/poinformować innych o takich praktykach, bo pewnie nie byłoby żadnej interwencji. Jak dla mnie skandal ???? mam nadzieję, że BetClic stanie na wysokości zadania i może odda Ci kasę, którą wtedy wtopiłeś z jakąś nawiązką. Niech od razu wypłacą Ci tą kasę do banku, żebyś nie wtopił znowu. To chyba najlepsze rozwiązanie. Powodzenia!
Aha, szkoda że Realista123 założył temat 02.05 dzisiaj jest 10.05, także gratuluję refleksu...
 
sylar 87

sylar

Użytkownik
Moje argumenty, które go bronią:
1. Ustawił sobie limit przed graniem, właśnie żeby nie przegrać za dużo
2. Napisał również, że &quot;mam czasowe problemy z racjonalnym zachowanie&quot; także nie wnikajmy czemu, może ma problemy - nie koniecznie jak mówisz &quot;dorastania&quot;
3. Jak może buk chwalić się zasadami &quot;Responsible Gaming&quot; oferując coś takiego jak wprowadzanie limitów i tego nie przestrzegać a właściwie tego nie robiąc? - pytanie retoryczne
Wina jest jednoznacznie po stronie buka, jak wprowadzasz sobie limit a buk oferuje taką opcje chwaląc się tym, że jest taka możliwość i żeby to nie działało tak jak należy to nie jest wina graczy, tylko ich informatyków.
Kolega jak widać ma problemy i nie jest to gówniarstwo tylko coś czym nie chciałby się chwalić, coś głębszego. A buk jeśli promuje Responsible Gaming to MUSI wprowadzić na życzenie klienta limit, a jak nie to niech oddaje to co przegra i tyle w temacie.
 
B 30

betclic_expert

Użytkownik
Aha, szkoda że Realista123 założył temat 02.05 dzisiaj jest 10.05, także gratuluję refleksu...
Kolego Sylar, forum odwiedzam codziennie i sprawą zająłem się w tym samym czasie co autor napisał post. Niektóre sprawy wymagają czasu i głębszej analizy, dlatego tak długo to trwało.
Lepiej jak sprawa jest dłużej rozpatrywana i na korzyść klienta, niż w cale, więc proszę nie narzekać...
Pozdrawiam
 
M 199

mawaszi

Użytkownik
Szkoda że nie wygrałeś żadnego zakładu, bo dostałbyś od razu limit rzędu kilku euro i nie byłoby problemu.
 
sylar 87

sylar

Użytkownik
Kolego Sylar, forum odwiedzam codziennie i sprawą zająłem się w tym samym czasie co autor napisał post. Niektóre sprawy wymagają czasu i głębszej analizy, dlatego tak długo to trwało.
Lepiej jak sprawa jest dłużej rozpatrywana i na korzyść klienta, niż w cale, więc proszę nie narzekać...
Ja nie mam na co narzekać bo to nie mnie się sprawa tyczy. Jestem po prostu oburzony tak długim czasem odpowiedzi, skoro zaglądasz tu codziennie to nie można było napisać posta od razu, potwierdzić mu że np sprawa jest dalej rozpatrywana i prosicie jeszcze o chwilkę cierpliwości, napisać żeby tu zaglądał, itd? tylko po 8 dniach?
Pieniądze zostaną zwrócone. Proszę wysłać firmie Betclic dane banku, na które mają zostać zwrócone.
Ciekawe czy kolega tu jeszcze w ogóle zaglądnie... Oby.
Polecam jakiś kontakt telefoniczny, mailowy, coś innego niż napisanie posta na forum. Chyba, że już się z Nim skontaktowaliście to high five.
Pozdrawiam
 
B 30

betclic_expert

Użytkownik
Witam
Mam dwie możliwości: pisać otwarcie na forum lub pisać poprzez prywatne wiadomości. W zależności od sytuacji pomagam na forum lub poprzez pw.
Kolega zagląda, logował się ostatni raz wczoraj, więc pewnie czytał ten temat. Na pewno otrzymał także e-mail z Betclic z informacją.
 
Do góry Bottom