C
0
cookie1994
Użytkownik
Witam. Mam pytanie do was. Wygrałem kupon i przelałem pieniądze na konto bankowe. Następnego dnia moje saldo było minusowe. Dostałem taką wiadomość.
Chcieliśmy Cię poinformować, że kupon został ponownie rozliczony.
W przypadku gdy opublikowany przez Spółkę wynik jest ponad wszelką wątpliwość błędny, Spółka zastrzega sobie prawo do zmiany wyniku na prawidłowy, a tym samym do ponownego przeliczenia wszystkich Kuponów zawierających zdarzenie ze zmienianym wynikiem. Jeżeli Klient przed dokonaniem korekty wykorzystał błędnie przypisaną kwotę (wypłacił środki lub wykorzystał je na poczet innych zakładów) Spółka może wezwać Klienta do zwrotu błędnie przypisanych środków oraz zawiesić Konto do momentu uregulowania zadłużenia.
Czy mam starać się o reklamacje ?
Proszę o opinię.
Pozdrawiam
Chcieliśmy Cię poinformować, że kupon został ponownie rozliczony.
W przypadku gdy opublikowany przez Spółkę wynik jest ponad wszelką wątpliwość błędny, Spółka zastrzega sobie prawo do zmiany wyniku na prawidłowy, a tym samym do ponownego przeliczenia wszystkich Kuponów zawierających zdarzenie ze zmienianym wynikiem. Jeżeli Klient przed dokonaniem korekty wykorzystał błędnie przypisaną kwotę (wypłacił środki lub wykorzystał je na poczet innych zakładów) Spółka może wezwać Klienta do zwrotu błędnie przypisanych środków oraz zawiesić Konto do momentu uregulowania zadłużenia.
Czy mam starać się o reklamacje ?
Proszę o opinię.
Pozdrawiam