>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

Wpłata z innego konta bankowego

2 0

20rafal20

Użytkownik
Wita, jestem początkujący więc na wstępie chciałbym przywitać wszystkich użytkowników forum ;) a teraz mam pytanie:
W jakim polskojęzycznym buku z walutą PLN jest możliwość aby kolega przelał pieniądze ze swojego konta bankowego za pomocą przelewu internetowego na moje konto gracza, oraz żeby nie było problemów z ewentualną wypłatą w taki sam sposób ze wzgledu na niepokrywające się dane osobowe .Od razu chciałbym zaznaczyć, że nie posiada on konta na moneybookers oraz skrill.
Pozdro

marqs3lby 10K

marqs3lby

Użytkownik
Wita, jestem początkujący więc na wstępie chciałbym przywitać wszystkich użytkowników forum ;) a teraz mam pytanie:
W jakim polskojęzycznym buku z walutą PLN jest możliwość aby kolega przelał pieniądze ze swojego konta bankowego za pomocą przelewu internetowego na moje konto gracza, oraz żeby nie było problemów z ewentualną wypłatą w taki sam sposób ze wzgledu na niepokrywające się dane osobowe .Od razu chciałbym zaznaczyć, że nie posiada on konta na moneybookers oraz skrill.
Pozdro
Wydaje mi się że w żadnym.

josef39 1,3K

josef39

Użytkownik
Wpłacić możesz do prawie każdego używając Przelewy24 natomiast wypłata tylko na swoje konto.Poza tym Skrill to nowa nazwa Moneybookers.

2 0

20rafal20

Użytkownik
No to lipa, a co jeżeli teraz kolega wpłacił by mi ze swojego konta, a ja w przyszłości założył swoje i tam wypłacał? Dało by się tak ?

przemoevil 283

przemoevil

Użytkownik
No to lipa, a co jeżeli teraz kolega wpłacił by mi ze swojego konta, a ja w przyszłości założył swoje i tam wypłacał? Dało by się tak ?
niech kolega wypłaci ze swojego konta pieniądze i za to kup sobie kupony paysafecard tym sposobem zasilisz konto u buka a następnie stąd możesz wypłacić na swe konto bankowe

A 861

amigo007

Użytkownik