Mamy XXI wiek, a poczta
polska zatrzymała się XIX. Jeśli wszystko dobrze wypełniłeś to pozostaje Ci tylko czekać, bo poczta od zawsze działa wolno.
Teraz kwestia 'ostatnio', czyli kiedy? Poczta zobowiązuje się wprowadzić pieniądze do obiegu międzybankowego najpóźniej dwa dni robocze od dnia wpłaty (nie licząc dnia w którym wpłacałeś). Co wcale nie znaczy, że od razu będą zaksięgowane na koncie odbiorcy, bo ten pewnie też zastrzega sobie trochę czasu. Pocztowcy pewnie będą tłumaczyć się, że problem leży po stronie odbiorcy. Musisz, więc czekać.
Jeśli będzie się to bardzo przedłużało to masz prawo zgłosić reklamację w dowolnej placówce. Będziesz musiał zrobić to w formie pisemnej i pokazać druk, który dawałeś przy wpłacie. Tyle, że jeśli złożysz reklamację, a pieniądze dojdą to znowu będziesz musiał iść na pocztę i im to zgłosić...
O wiele lepiej korzystać z usług agencji bankowych, które są o wiele solidniejsze i działają znacznie szybciej.