>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 200 ZŁ!<<<

Wpłata Kartą Debetową TSB

pro100 761

pro100

Użytkownik
Witam, w temacie płatności kartą jestem zielony zawsze płaciłem przez p24, paypal, psc.Przebywam aktualnie w UK i otworzyłem sobie konto w WH, swoją pierwszą wpłatę do nich zrobiłem kartą debetową z banku TSB, wpłaciłem na konto 50£, pieniądze na koncie WH miałem błyskawicznie po 2,3 sekundach ale mija drugi tydzień roboczy a z mojego konta mi nic nie ubyło, ktoś wie dlaczego tak? Wiem może pytanie dla kogoś jest banalne ale ja właśnie tak jak pisałem w temacie płatności kartą na konto u buka jestem zielony.
 
sylwek2012 1,1K

sylwek2012

Użytkownik
Witam, w temacie płatności kartą jestem zielony zawsze płaciłem przez p24, paypal, psc.Przebywam aktualnie w UK i otworzyłem sobie konto w WH, swoją pierwszą wpłatę do nich zrobiłem kartą debetową z banku TSB, wpłaciłem na konto 50£, pieniądze na koncie WH miałem błyskawicznie po 2,3 sekundach ale mija drugi tydzień roboczy a z mojego konta mi nic nie ubyło, ktoś wie dlaczego tak? Wiem może pytanie dla kogoś jest banalne ale ja właśnie tak jak pisałem w temacie płatności kartą na konto u buka jestem zielony.
Chodzi o to że wpłaciłeś do buka u buka masz kase i z twojego konta bankowego nie wzieli ? To chyba dobrze i powinieneś się cieszyć.
Jednak w bankowości nic nie ginie, nie wiem jak jest w angielskich bankach ale w Polskich czasami płatnosc jest księgowana z opóźnieniem, a w przypadku jakiegoś problemu technicznego jak go naprawią ???? . Jak nie zaksięgowali a wydałeś kasę to poprostu będziesz miał minus na koncie. Kiedyś miałem podobny problem z ing tzn wpłaciłem a kasa nie znikneła z konta, ucieszony wpłaciłem kilka razy i myślałem że to nie będzie zaksięgowane a potem się okazało że wszystko to co wpłaciłem miałem na minus i każda moja wpłata na karte pokrywala ten minus. U ciebie jak piszesz mija dwa tyg więc może nawet tego nie zauważyli.