>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

wpłata euro

N 0

nowynowynowy

Użytkownik
witam jestem nowy szukalem ale nie znalazlem odpowiedzi na moje pytanie.
mianowicie mam konto skrill w EURO, konto bankowe mam w BZWBK.
jak mam wpłacic pieniadze w euro na skrill? ktora opcje mam wybrac?
-przekaz bankowy
-przelewy24(BZWBK)
czy moze jakas inna?
i czy moglby to ktos wytlumaczyc krok po kroku powoli? jestem zielony w tych sprawach :;/:
z gory thx i pozdrawiam

A 861

amigo007

Użytkownik
Z twojego konta bankowego pieniądze zejdą normalnie w złotówkach. Skrill dokona przewalutowania. Wybierając przelewy24 doliczana jest prowizja od kwoty wpłaty 0,90%, czyli przy dużych kwotach lepiej wykonać standardowy przekaz bankowy. Przy przelewy24 kasę masz w ciągu kilkunastu minut. Natomiast przekaz bankowy powinien dojść zgodnie z sesjami elixir banków, skrill ma pekao sa. Ja tak nie wpłacałem, z tego co słyszałem księgowanie może potrwać jednak nawet kilka dni. Wybierając przelewy24 wpisujesz jakąś kwotę np. 10 euro, przenosi cię do twojego banku i ściąga ci z konta około 40-kilka złotych (w tym doliczona prowizja 0,90% tranzakcji). Standardowy przelew bankowy wykonujesz sam, podając w tytule odpowiednie id tranzakcji w złotówkach. Kwotę dostaniesz przewalutowaną w euro. Mam nadzieję, że wszystko mniej więcej wytłumaczyłem. Pozdrawiam :)

N 0

nowynowynowy

Użytkownik