papa-pio
Użytkownik
Witam
Jak zapewne kazdy ostatnio zainteresowany wie, są olbrzymie problemy z weryfikacją konta na mb. Mój polega na tym iż, wykorzystalem swoj limit transkacji. chcialem wyplacic kase wiec zaznaczylem weryfikacje po adresie zamieszkania - niby wszystko wporzadku, limit sie zwiekszyl. Jednakze nadal nic nie potrafie zrobic... gdy chce wyplacic kase, nalezy ZNOWU zweryfikowac konto - mam teraz 2 opcje, albo po karcie kredytowej albo wyplata ponizej 40zl na konto bankowe. Dokonalem wiec wyplaty i w tytule mial byc kod ktory mialem wprowadzic na ich stronie - oczywiscie nie bylo :/ Gdzies wyczytalem ze polskie banki z niewiadomych przyczyn ucinaja te adnotacje (w tytule). Wczesniej jeszcze inaczej to zrozumialem i zamiast wyplacic kasy to wplacilem na konto mb - to ponoc tez weryfikacja, kasa doszla i... i dalej nic. teraz juz nie moge nic zrobic - ani probowac jeszcze raz wyplacic kasy na konto bankowe ani wplacic z konta bankowego na mb. jestem 'lekko' zdenerwowany'.
Przeslac kasy tez dalej nie moge (na mail komus) bo rowniez prosi o weryfikacje.
Pierwszego maila im wyslalem 2 tygodnie temu to kazali wyslac potwierdzenie wplaty transkacji id iles tam.. w tym problem jednak ze ja zlecilem WYPLATE ponizej 40zł a oni chyba mysleli ze na odwrot. Wytlumaczylem im wszystko w nastepnych mailach, cala procedure postepowania wraz ze scanem dowodu osobistego (ktorego nie zadali) i dalej nic. Odpowiedzi od ponad tygodnia nie ma.
Dodam jeszcze ze problemy bankowe przypuszczam iz sa z tym ze moje imie i nazwisko sie zgadza, jednakze adres zamieszkania nie - niedawno sie przeprowadzilem i w banku mam stary adres. Jesli robią to automaty to potrafie to zrozumiec.
Ale to nie zmienia faktu ze po weryfikacji miejsca zamieszkania wszystko powinno byc sprawne, prawda ? a ten ich support.. wrr..
Jak widac sytuacja jest mocno zamotana, ale zrobilem wszystko co sie dalo a Ci pieprzoni złodzieje nadal zamrażają moje pieniądze.
Miał ktoś podobny problem?
Pisałem maile.. dzwoniłem do nich, ale supportu polskiego nie mają a Pani nie byla na tyle łaskawa zeby powoli powtorzyc wypowiedziane do mnie zdanie.
Sprawa o tyle wazna ze w gre wchodzi 11tys. wiec nie mała kwota pieniedzy ktora jest mi potrzebna na 2 tygodnie temu...
pozdrawiam
Jak zapewne kazdy ostatnio zainteresowany wie, są olbrzymie problemy z weryfikacją konta na mb. Mój polega na tym iż, wykorzystalem swoj limit transkacji. chcialem wyplacic kase wiec zaznaczylem weryfikacje po adresie zamieszkania - niby wszystko wporzadku, limit sie zwiekszyl. Jednakze nadal nic nie potrafie zrobic... gdy chce wyplacic kase, nalezy ZNOWU zweryfikowac konto - mam teraz 2 opcje, albo po karcie kredytowej albo wyplata ponizej 40zl na konto bankowe. Dokonalem wiec wyplaty i w tytule mial byc kod ktory mialem wprowadzic na ich stronie - oczywiscie nie bylo :/ Gdzies wyczytalem ze polskie banki z niewiadomych przyczyn ucinaja te adnotacje (w tytule). Wczesniej jeszcze inaczej to zrozumialem i zamiast wyplacic kasy to wplacilem na konto mb - to ponoc tez weryfikacja, kasa doszla i... i dalej nic. teraz juz nie moge nic zrobic - ani probowac jeszcze raz wyplacic kasy na konto bankowe ani wplacic z konta bankowego na mb. jestem 'lekko' zdenerwowany'.
Przeslac kasy tez dalej nie moge (na mail komus) bo rowniez prosi o weryfikacje.
Pierwszego maila im wyslalem 2 tygodnie temu to kazali wyslac potwierdzenie wplaty transkacji id iles tam.. w tym problem jednak ze ja zlecilem WYPLATE ponizej 40zł a oni chyba mysleli ze na odwrot. Wytlumaczylem im wszystko w nastepnych mailach, cala procedure postepowania wraz ze scanem dowodu osobistego (ktorego nie zadali) i dalej nic. Odpowiedzi od ponad tygodnia nie ma.
Dodam jeszcze ze problemy bankowe przypuszczam iz sa z tym ze moje imie i nazwisko sie zgadza, jednakze adres zamieszkania nie - niedawno sie przeprowadzilem i w banku mam stary adres. Jesli robią to automaty to potrafie to zrozumiec.
Ale to nie zmienia faktu ze po weryfikacji miejsca zamieszkania wszystko powinno byc sprawne, prawda ? a ten ich support.. wrr..
Jak widac sytuacja jest mocno zamotana, ale zrobilem wszystko co sie dalo a Ci pieprzoni złodzieje nadal zamrażają moje pieniądze.
Miał ktoś podobny problem?
Pisałem maile.. dzwoniłem do nich, ale supportu polskiego nie mają a Pani nie byla na tyle łaskawa zeby powoli powtorzyc wypowiedziane do mnie zdanie.
Sprawa o tyle wazna ze w gre wchodzi 11tys. wiec nie mała kwota pieniedzy ktora jest mi potrzebna na 2 tygodnie temu...
pozdrawiam