Witam,
Wysłałem zwykłym przelewem kase ze swojego konta bankowego [T-mobile]
i dostałem e-mail, że prawdopodobnie przelew jest od osób trzecich i muszę zweryfikować konto bankowe. Oba konta są na te same dane.
Gdzie jest taka opcja?
Wchodzę w ''Ustawienia'' i ''Limity i Weryfikacja" i tam nic nie ma, by kliknąć.
Jest tylko rozpiska dotycząca limitów.
Co mam zrobić?
Pisałem do skrill, ale zero odzewu.
Gdzie jest wgl. opcja kontaktu z nimi?
Wszedłem w pomoc i tam wybrałem jakiś temat i kliknąłem, że dana odpowiedz nie dała mi odpowiedzi i wyświetlił się formularz kontaktowy i wysłałem im info, ale brak odzewu.
Pozdrawiam.
Wysłałem zwykłym przelewem kase ze swojego konta bankowego [T-mobile]
i dostałem e-mail, że prawdopodobnie przelew jest od osób trzecich i muszę zweryfikować konto bankowe. Oba konta są na te same dane.
Gdzie jest taka opcja?
Wchodzę w ''Ustawienia'' i ''Limity i Weryfikacja" i tam nic nie ma, by kliknąć.
Jest tylko rozpiska dotycząca limitów.
Co mam zrobić?
Pisałem do skrill, ale zero odzewu.
Gdzie jest wgl. opcja kontaktu z nimi?
Wszedłem w pomoc i tam wybrałem jakiś temat i kliknąłem, że dana odpowiedz nie dała mi odpowiedzi i wyświetlił się formularz kontaktowy i wysłałem im info, ale brak odzewu.
Pozdrawiam.