betlej
Użytkownik
Witam,
Poleciłem swojemu znajomemu skrilla. Założył konto, poszła wpłata, wyczerpał limit. Poradziłem weryfikacje poprzez przesłanie dowodu i rachunku za pośrednictwem "helpa" tudzież "supportu". Normalnie po przesłaniu skanów otrzymywało się numer sprawy i czekało się grzecznie na weryfikację. Problem w tym że skrill nie zareagował w żaden sposób, zero, cisza. Miesiąc czasu, nic. Miesiąc czasu, powtórka z rozrywki, dowody, rachunek na helpa i znowu zero stworzenia sprawy, jakiejkolwiek reakcji.
Poradziłem przesłanie listu weryfikacyjnego na adres domowy, ale jak wiadomo trwa to nawet do 21 dni. Mail ze skrilla o dziwo przyszedł że list weryfikacyjny został wysłany. Przychodzą również maile z promocjami, ale cisza z supportu od początku stycznia.
Miał/ma ktoś podobnie ? Pytam bo ja posiadam VIPA i wszystko mam załatwiane na bieżąco, jak to wygląda z weryfikacją kont skrill drogą "supportu" lub "helpa" ? Zacięli się czy co ?
Poleciłem swojemu znajomemu skrilla. Założył konto, poszła wpłata, wyczerpał limit. Poradziłem weryfikacje poprzez przesłanie dowodu i rachunku za pośrednictwem "helpa" tudzież "supportu". Normalnie po przesłaniu skanów otrzymywało się numer sprawy i czekało się grzecznie na weryfikację. Problem w tym że skrill nie zareagował w żaden sposób, zero, cisza. Miesiąc czasu, nic. Miesiąc czasu, powtórka z rozrywki, dowody, rachunek na helpa i znowu zero stworzenia sprawy, jakiejkolwiek reakcji.
Poradziłem przesłanie listu weryfikacyjnego na adres domowy, ale jak wiadomo trwa to nawet do 21 dni. Mail ze skrilla o dziwo przyszedł że list weryfikacyjny został wysłany. Przychodzą również maile z promocjami, ale cisza z supportu od początku stycznia.
Miał/ma ktoś podobnie ? Pytam bo ja posiadam VIPA i wszystko mam załatwiane na bieżąco, jak to wygląda z weryfikacją kont skrill drogą "supportu" lub "helpa" ? Zacięli się czy co ?