studnia87
Użytkownik
Witam,dostalem maila od Vegas Regal i mam w cashierze $15.sprawdzcie konta.50x playtrough,maksymalna wyplata $75.
ja oczywiscie juz wtopa....
ja oczywiscie juz wtopa....
ile raz można to samo powtarzać, do kolegi wyżej obrót sprawdzisz na czacie, a do ciebie jeśli masz taki błąd, to albo jest to chwilowy błąd w kasynie lub w twoim połączeniu z internetem, lub masz jakieś zaległe środki z wcześniejszej promocji, więc wyzeruj konto w kasynie i dopiero spróbuj !Wchodze na probocje klikam claim i wyskakuje cos takiego :
Promotion could not be claimed: 202
Ma ktos tez tak samo ??
Tak, jak Endriu napisał, masz na pewno zaległe środki na koncie, więc musisz je wyzerować i już będziesz mógł skorzystać z promocji.Wchodze na probocje klikam claim i wyskakuje cos takiego :
Promotion could not be claimed: 202
Ma ktos tez tak samo ??
To jest także dla nowych ????Promocje są dla istniejących użytkowników, więc przestańcie pisać bzdury, że dla tych, co maila dostali. Najpierw należy sprawdzić ????
Musisz zapytać na livechacie ( o rollover :jezora: )jak sprawdzić ile się już obróciło?
takie pytania sa najlepsze !! jezu ile razy można o to samo pytać!! ????????jak sprawdzić ile się już obróciło?