Witam,
Najpierw przedstawię swój problem.
Po przewalutowaniu u nich 2 kuponów zgubiłem kody PIN, a nie dostałem żadnego e-maila.
Wysłałem do nich za pomocą formularza 2 e-maile jeden po polsku drugi po angielsku ale z ich strony zero odezwu.
Było to wczoraj. A wydaję mi się że w tak dużej firmie nie powinno się odkładać takich spraw na potem.
Mają może oni jakiś adres e-mail do kontaktu ? Bo jedynie przez formularz można.
Najpierw przedstawię swój problem.
Po przewalutowaniu u nich 2 kuponów zgubiłem kody PIN, a nie dostałem żadnego e-maila.
Wysłałem do nich za pomocą formularza 2 e-maile jeden po polsku drugi po angielsku ale z ich strony zero odezwu.
Było to wczoraj. A wydaję mi się że w tak dużej firmie nie powinno się odkładać takich spraw na potem.
Mają może oni jakiś adres e-mail do kontaktu ? Bo jedynie przez formularz można.