>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<
  • Przypomnienie i prośba o zapoznanie oraz stosowanie się do wymienionych wytycznych odnośnie rozliczania swoich typów na forum!
    TUTAJ!

• Nowy projekt na forum!
    Podziel się swoim kuponem!

• Zaobserwuj nasze profile na Insta, X oraz FB i zgarnij gwarantowaną nagrodę!
    SOCIAL MEDIA!

• Zapraszamy do dołączenia do naszej grupy na Facebooku
    👉 TUTAJ 👈

Typy znad Zatoki i Europy Południowo-Zachodniej!

OmarFC 18,1K

OmarFC

Użytkownik
Witam wszystkich.
Decyduje się na założenie własnego tematu, w którym publikował będę typy z Azji i Europy. Sporadycznie pojawi się jakaś Ameryka Łacińska, ale w mniejszych ilościach. Wiodącym sportem będzie piłka nożna. Gram ją od kilkunastu lat, z największymi sukcesami w ostatnich latach/miesiącach, więc 95%, jak nie 100 będzie dotyczyła futbolu.
Żaden typ nie jest grany na podstawie statystyk. Być może będą one chyliły się ku mojemu typowi, ale to tylko teoria. Wyniki, które obstawiam odnoszą się do empirycznego podejścia, wiedzy na dany temat i małej retrospekcji, bo tak naprawdę wszystkie ligi i kluby, które stawiam, oglądam od wielu lat. Doskonale obracam się w tym świecie konszachtów i wzajemności, ale także wrogich usposobień. Jeżeli ktoś trochę interesuje się piłką, to wie, że bazowanie na bieżących informacjach i insiderowskich przeciekach jest bardziej intratne niż szukanie swoich algorytmów na podstawie tabel czy formy.
Obstawiam różne ligi, te bardziej skrajne wymagają dużego nakładu czasu i odpowiedniego filtrowania, żeby swoje na nich wygrać.
Póżniej dopiszę reszte, bo dzisiejszy typ, który chce podać zaczyna się o 16:30.

Wszystkie typy grane na zagranicznych 1xbet, 22bet, bet365 oraz polskim betclicu.

Algieria - Div. 1
Mecz: Saoura - Oran
Typ: Wygrana Saoura @1,75
Typ: Saoura -1 (azjan) @2,45