>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<
Fortuna bonus

Typy , kupony, przemyslenia Biednego żuczka!

Status
Zamknięty.
B 20

biedny-zuczek

Użytkownik
Typy , kupony, przemyślenia Biednego żuczka!
Witam na forum. W tym temacie będe podawał wam swoje typy oraz kupony,oraz będe dzielił sie przemyśleniami. Teraz kilka słów o sobie:
Gram od 2,5 roku zawodowo, co wiąże się z godzinami spedzonymi przy komputerze , statystykach, nevsach i innych informacjach mogących przybliżyć potencjalny stawiany typ. Do podawania typów na forum zmusił mnie przegrany zakład z przyjaciółmi, z którymi założyłem się o wysokość dochodu jaki będe w stanie osiągnę do połowy miesiaca grudnia. Niestety tym razem zabrakło 234zł do kwoty jaka zadeklarowałem i niestety jestem zmuszony podawac swoje typy do konca marca 2014 na otwartym forum.
Myślę, że poraz pierwszy zobaczycie jak prosto i w łatwy sposób przestrzegając pewne proste ustalone sobie zasady gry można ograć bukmachera. Juz dzisiaj powinienem podać pierwsze typy.
 
B 20

biedny-zuczek

Użytkownik
Ponieważ o tzw żelaznych zasadach typerskich napisano juz całe tomy aby sie nie powtarzać przytocze tylko to co jest według mnie najważniejsze.

Lekcja 1&gt; czyli ogólny zarys problemu gry u bukmacherów
Na początek chciałbym by każdy z was ( ponieważ jak sądzą wielu z was to ludzie młodzi lub bardzo młodzi), zrozumieli co oznacza słowo bukmacher. Otóż bukmacher to człowiek-instytucja, która pozwala nam zawierać tzw zakłady wzajemne ,losowe na poszczególne zdarzenia sportowe, życiowe, rozrywkowe, które to dopiero mają się odbyć. Naszym zadaniem jes odgadnięcie jak to dane zdarzenie będzie przebiegało lub jak się zakończy. W zależności od stopnia prawdopodobieństwa trafienia danego zdarzenia bukmacher ocenia swój stopień ryzyka tzw, kursem który my za odpowiednią stawkę możemy zagrać. I teraz zaczyna się główna zabawa.