Witam.
Jestem użytkownikiem buka bwin od 6 moze 7lat.W ostatnią niedzele bo dobrym tygodniu około godziny 23 zleciłem wypłate pewnej sumy pieniędzy jak zawsz na moją Visę.Na koncie bwin zostawiłem troche kasy na dalszą grę.Po jakimś czasie dostałem automatycznie utworzonego maila że moje zlecenie czeka na potwierdzenie.W poniedziałek próbując zalogować się na konto bwin moim oczą ukazuje się powiadomienie:"Tymczasowa blokada konta.Przykro nam, ale Twoje konto zostało zablokowane i nie będziesz mógł się zalogować.W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta."Odrazu zadzwoniłem na polski support a tam pani powiedziała że ona nie wie dlaczego moje konto jest zablokowane ale temat jest nadany do odpowiedniego działu.Po jakimś czasie postanowiłem napisać emaila na Polski support a na następny dzień jeszcze na Angielski.Dziś jest środa i zero odpowiedzi.Miałem kiedyś z nimi problem jak czekałem na moją kase koło 3-4 tygodni ale to co teraz mnie spotkało jest dla mnie totalnie nie wytłumaczalne.Zablokować konto po zleceniu wypłaty?Czy jest ktoś kto ma jakis pomysł lub podobny problem?Może ktoś wie jak mi pomóc?Z góry dzięki.
Jestem użytkownikiem buka bwin od 6 moze 7lat.W ostatnią niedzele bo dobrym tygodniu około godziny 23 zleciłem wypłate pewnej sumy pieniędzy jak zawsz na moją Visę.Na koncie bwin zostawiłem troche kasy na dalszą grę.Po jakimś czasie dostałem automatycznie utworzonego maila że moje zlecenie czeka na potwierdzenie.W poniedziałek próbując zalogować się na konto bwin moim oczą ukazuje się powiadomienie:"Tymczasowa blokada konta.Przykro nam, ale Twoje konto zostało zablokowane i nie będziesz mógł się zalogować.W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta."Odrazu zadzwoniłem na polski support a tam pani powiedziała że ona nie wie dlaczego moje konto jest zablokowane ale temat jest nadany do odpowiedniego działu.Po jakimś czasie postanowiłem napisać emaila na Polski support a na następny dzień jeszcze na Angielski.Dziś jest środa i zero odpowiedzi.Miałem kiedyś z nimi problem jak czekałem na moją kase koło 3-4 tygodni ale to co teraz mnie spotkało jest dla mnie totalnie nie wytłumaczalne.Zablokować konto po zleceniu wypłaty?Czy jest ktoś kto ma jakis pomysł lub podobny problem?Może ktoś wie jak mi pomóc?Z góry dzięki.