>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE + 2 FREEBETY!<<<

Trading na BF by conway (dzięki mentaliście) :)

conway 0

conway

Użytkownik
Zaczynam swoją przygodę z tradingiem, jestem początkujący i będę tu zamieszczał swoje typki spostrzeżenia itp. Zacząłem od wczoraj z minimalną stawką 10 euro. I już są pierwsze zyski. Znikome ;)(0.50euro) ale zawsze to zyski. A więc do dzieła.:cool:
 
szybkijony 2

szybkijony

Użytkownik
Moje pytanie grasz in play czy pre-play ? bo jak na pre play to pierwszy wynik bardzo dobry . Ja dzisiaj wypłaciłem prawie cały budżet z powodu idących świat i zostawiłem sobie 10 E i dzisiaj 1,30 E na jednym rynku , teraz planuje tradować na tenisie Tipsarevic - Simons . Może coś ugram . Powodzenia w tradingu i w prowadzeniu tematu .
 
dreju 1

dreju

Użytkownik
Ja również życzę powodzenia. Cały czas zastanawiam się nad rozpoczęciem przygody z tradingiem. Na razie ograniczam się do czytania i obserwowania. Powodzenia.
 
conway 0

conway

Użytkownik
Dzisjaj zagrałem mecz deportivo-hercules, kupiłem lay po kursie 3.4 czekałem aż strzelą (oglądając mecz widziałem ze cisną), gdzy już strzelili kurs podskoczył odsprzedałem po kursie 6.6. I tym oto sposobem udało mi sie wyjść z rynku z zyskiem. Oto screen:
 
conway 0

conway

Użytkownik
Wczoraj straszna porażka, za długo czekałem i straciłem około 3euro. Dzisiaj zagrałem back na rome po kursie 1.94 i odsprzedałem po kursie 1.36 i wyszedł ładny green.
 
conway 0

conway

Użytkownik
Zagrałem jeszcze z nudów back over 1.5 Godoy Cruz-Racin Club po kursie 1.37 zaczekałem jak strzelą i odsprzedałem po kursie 1.09

:cool:
 
I 0

ibuh

Użytkownik
Prosze o radę
WYTŁUMACZ MI back i lay
lay czyli stawiasz 100e po 1,34 sprzedajesz jak wzrosnie do np. 1,36 czyli zysk 2e, natomiast back troche nie rozumiem
jak to wyglada w praktyce back to na rozowym a na niebeieskim lay? nie rozumiem troche tego.