>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

Szukam buka idealnego dla mnie, help :)

Y 0

yarecki

Użytkownik
Witam,

jestem początkującym graczem i szukam bukmachera u którego mógłbym przegrać trochę kasy. Proszę o radę. Idealny buk, dla mnie powinien:

1) posiadać bogatą ofertę zakładów live, które funkcjonują bez zarzutu
2) w zakładach live oferować wiele rodzajów zakładów (ile padnie bramek, kartki, jak padnie bramka, kto wygra gema ;) itd.) - przynajmniej tyle co BAH, a na pewno więcej niż Expect
3) jest wiarygodny - jak wpłacę dużą kasę, to mam gwarancję, że przy wypłacie ją odzyskam, fajnie jakby odbywało się to szybko i sprawnie
4) nie daje limitów na wysokość zakładów
5) nie ma tak zbójeckich kursów jak BAH od którego się przenoszę

Zastanawiałem się nad BWIN, ale z tego co czytałem na forum zdarza im się majstrować przy rozliczeniach zakładów, czyli mówiąc brutalnie oszukiwać. Będę wdzięczny za wszelkie sugestie ????

pozdrawiam

K 0

kris7777

Użytkownik
Witam,

jestem początkującym graczem i szukam bukmachera u którego mógłbym przegrać trochę kasy.

pozdrawiam
Ja tam zdecydowanie wole wygrywać ;p

Pod kryteria które wypisałeś myśle że najbardziej pasuje bet365. Nie słyszałem w nim o limitach (ale pewnie jak bedziesz ich bardzo skubał to Ci je nałożą). Ma bardzo dobry live, jest wiarygodny i kursy ma przyzwoite.

Moge Ci go polecić w 100% ale musisz pamiętać że jak chciałbyś przelać do nich kase to tylko przez MB (chyba że mieszkasz w Anglii) bo bet365 nie ma konta w Polsce i musiałbyś zapłacić kilkadziesiąt zł za przelew.

Y 0

yarecki

Użytkownik