>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

System Gry

kesio 0

kesio

Użytkownik
Witam!
Założyłem ten temat ponieważ może on pomóc wielu osobom a mianowicie, jaki jest wasz system gry?
Czy gracie single? ako? progresję? Czy może normalnie z dnia na dzień obstawiacie sobie jakiś kuponik?
Jakimi systemami gracie? Macie obmyślony plan gry? Czy z dnia na dzień inaczej?
Czekam na wasze propozycje, może ktoś znajdzie tu coś dla siebie...

camek 0

camek

Użytkownik
Ja grywam takim sposobem.Wpłacam np. 500 zł i bawię się meczami o kursach o łącznym AKO ok 2,00 gdy wygrywam, powoli po mału nie na siłe, podnoszę lekko stawki, ale tak jak mówie, nic na siłe, bo w przeciwnym razie lepiej te 500 zł wpłacić na pajacyka ;) oczywiście gdy osiągasz sukcesy możesz podnosić także AKO, gram tak od kilku lat i muszę powiedzieć że to jeden z moich najlepszych sposobów na podwajanie mojej mamony:wink:

dukat 7

dukat

Użytkownik
Witam!
Założyłem ten temat ponieważ może on pomóc wielu osobom a mianowicie, jaki jest wasz system gry?
Czy gracie single? ako? progresję? Czy może normalnie z dnia na dzień obstawiacie sobie jakiś kuponik?
Jakimi systemami gracie? Macie obmyślony plan gry? Czy z dnia na dzień inaczej?
Czekam na wasze propozycje, może ktoś znajdzie tu coś dla siebie...
A do czego innego służy cały ten dział???
Jak dla mnie temat do zamknięcia ????

bioly36 0

bioly36

Użytkownik