>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 200 ZŁ!<<<

system "Elt's Against all odds"

K 0

kwiatek666

Użytkownik
Witam.
Testuje systemy w pewnym programie który pewnie znacie Xtreme 2.0 i znalazłem pewny system który w testach wypada dość obiecująco. Pokarzę jeden test z wielu które robiłem. Ze stawki początkowej 500 w 100 tysiącach spinów zrobił 7477.
Niestety system jest nazwany po angielsku :
Elts Against All Odds
Mój angielski jest slaby i nie mogę go nigdzie znaleźć.
Z przebiegu gry zauważyłem że czeka się 5-6 kolejek jak nie wypadnie jeden tuzin, obstawia najpierw ten tuzin, po kilku niewygranych spinach obstawia się 6 cyfr w tym tuzinie, potem parę a na końcu chyba liczbę. Stawki są różne i ciężko bez opisu skapować o co biega ????
I tu moje pytanie, może ktos spotkał sie z takim systemem i mógłby go opisać?
Z dziesiątek systemów przetestowanych tylko ten jeden wyglądał obiecująco. Po testuje go jeszcze. A dla wszystkich znających się na programowaniu wklejam kod tego systemu (ja nie za wiele z tego kumam) :
system &quot;Elt&#39;s Against all odds&quot;
{
Created by Elt which is modeled after Turbo Genius original design.

}
method &quot;main&quot;
begin
while starting a new session
begin
call &quot;initialize&quot;;
call &quot;input&quot;;
call &quot;reset&quot;;
exit;
end
if Any Inside Bet has won each time
or Any Outside Bet has won each time
begin
call &quot;reset&quot;;
exit;
end
if flag &quot;Start to Bet&quot; is false
begin
call &quot;check dozen&quot;;
if flag &quot;Start to Bet&quot; is false
begin
exit;
end
end
if record &quot;location index&quot; data = 1 //dozen
begin
call &quot;do dozen bet&quot;;
end
if record &quot;location index&quot; data = 2 //line (lanes)
begin
call &quot;do line bet&quot;;
end
if record &quot;location index&quot; data = 3 //street
begin
call &quot;do street bet&quot;;
end
if record &quot;location index&quot; data = 4 //splits
begin
call &quot;do split bet&quot;;
end
if record &quot;location index&quot; data = 5 //straight
begin
call &quot;do straight bet&quot;;
end
call &quot;reset&quot;;
end
method &quot;check dozen&quot;
begin
clear record &quot;last dozen&quot; layout;
copy last Dozen to record &quot;last dozen&quot; layout;
add 1 to record &quot;1st dozen miss&quot; data;
add 1 to record &quot;2nd dozen miss&quot; data;
add 1 to record &quot;3rd dozen miss&quot; data;
if record &quot;last dozen&quot; layout = 1st dozen
begin
copy last number to record &quot;1st dozen miss&quot; layout;
put 0 on record &quot;1st dozen miss&quot; data;
end
if record &quot;last dozen&quot; layout = 2nd Dozen
begin
copy last number to record &quot;2nd dozen miss&quot; layout;
put 0 on record &quot;2nd dozen miss&quot; data;
end
if record &quot;last dozen&quot; layout = 3rd Dozen
begin
copy last number to record &quot;3rd dozen miss&quot; layout;
put 0 on record &quot;3rd dozen miss&quot; data;
end
if record &quot;1st dozen miss&quot; data = record &quot;wait count&quot; data
begin
set flag &quot;Start to Bet&quot; to true;
copy record &quot;1st dozen miss&quot; layout to record &quot;last spin&quot; layout;
return;
end
if record &quot;2nd dozen miss&quot; data = record &quot;wait count&quot; data
begin
set flag &quot;Start to Bet&quot; to true;
copy record &quot;2nd dozen miss&quot; layout to record &quot;last spin&quot; layout;
return;
end
if record &quot;3rd dozen miss&quot; data = record &quot;wait count&quot; data
begin
set flag &quot;Start to Bet&quot; to true;
copy record &quot;3rd dozen miss&quot; layout to record &quot;last spin&quot; layout;
end
end
method &quot;do dozen bet&quot;
begin
if record &quot;dozen bet&quot; data index &gt; record &quot;dozen bet&quot; data count
begin
add 1 to record &quot;location index&quot; data;
return;
end
put 100% of record &quot;dozen bet&quot; data to Dozen nearest of record &quot;last spin&quot; layout;
add 1 to record &quot;dozen bet&quot; data index;
exit;
end
method &quot;do straight bet&quot; //straight up
begin
if record &quot;straight bet&quot; data index &gt; record &quot;straight bet&quot; data count
begin
add 1 to record &quot;location index&quot; data;
return;
end
put 100% of record &quot;straight bet&quot; data to record &quot;last spin&quot; layout;
add 1 to record &quot;straight bet&quot; data index;
exit;
end
method &quot;do split bet&quot; //splits
begin
if record &quot;split bet&quot; data index &gt; record &quot;split bet&quot; data count
begin
add 1 to record &quot;location index&quot; data;
return;
end
put 100% of record &quot;split bet&quot; data to Split nearest of record &quot;last spin&quot; layout;
add 1 to record &quot;split bet&quot; data index;
exit;
end
method &quot;do street bet&quot; //lanes
begin
if record &quot;street bet&quot; data index &gt; record &quot;street bet&quot; data count
begin
add 1 to record &quot;location index&quot; data;
return;
end
put 100% of record &quot;street bet&quot; data to Street nearest of record &quot;last spin&quot; layout;
add 1 to record &quot;street bet&quot; data index;
exit;
end
method &quot;do line bet&quot; //lanes
begin
if record &quot;line bet&quot; data index &gt; record &quot;line bet&quot; data count
begin
add 1 to record &quot;location index&quot; data;
return;
end
put 100% of record &quot;line bet&quot; data to Line nearest of record &quot;last spin&quot; layout;
add 1 to record &quot;line bet&quot; data index;
exit;
end
method &quot;input&quot;
begin
group
begin
display &quot;Turbo&#39;s Against All Odds system&quot;;
input data &quot;Enter starting Bankroll&quot; to record &quot;current bankroll&quot; data;
input dropdown &quot;Table type
1:=Single Zero
2:=Double Zero&quot; to record &quot;table index&quot; data;
input data &quot;How many spins to wait before betting
on the dozens?&quot; to record &quot;wait count&quot; data;
end

call &quot;set bet progression&quot;;

put 100% of record &quot;current bankroll&quot; data to Bankroll;

if record &quot;table index&quot; data = 1 then
begin
load single wheel;
end
else
begin
load double wheel;
end
end
method &quot;initialize&quot;
begin
set flag &quot;Start to Bet&quot; to false;
clear record &quot;last spin&quot; layout;
put 5 on record &quot;wait count&quot; data;
end
method &quot;reset&quot;
begin
put 1 on record &quot;location index&quot; data;
put 0 on record &quot;1st dozen miss&quot; data;
put 0 on record &quot;2nd dozen miss&quot; data;
put 0 on record &quot;3rd dozen miss&quot; data;
copy number 1 to record &quot;1st dozen miss&quot; layout;
copy Number 13 to record &quot;2nd dozen miss&quot; layout;
copy Number 25 to record &quot;3rd dozen miss&quot; layout;
put 1 on record &quot;dozen bet&quot; data index;
put 1 on record &quot;line bet&quot; data index;
put 1 on record &quot;street bet&quot; data index;
put 1 on record &quot;split bet&quot; data index;
put 1 on record &quot;street bet&quot; data index;
put 1 on record &quot;straight bet&quot; data index;
set flag &quot;Start to Bet&quot; to false;
end
method &quot;set bet progression&quot;
begin
set list [1,1,2,3,4] to record &quot;dozen bet&quot; data;
set list [3,3,4,5,6,7,8,10] to record &quot;line bet&quot; data;
set list [6,6,7,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,18,20] to record &quot;street bet&quot; data;
set list [14,15,16,17,18,19,20,21,23,24,25,26,28,30,31,33,35] to record &quot;split bet&quot; data;
set list [19,19,20,21,21,22,22,23,24,24,25,26,27,27,28] to record &quot;straight bet&quot; data;
end
 
L 24

lukiko1986

Użytkownik
Z przebiegu gry zauważyłem że czeka się 5-6 kolejek jak nie wypadnie jeden tuzin, obstawia najpierw ten tuzin, po kilku niewygranych spinach obstawia się 6 cyfr w tym tuzinie, potem parę a na końcu chyba liczbę. Stawki są różne i ciężko bez opisu skapować o co biega ????
set list [1,1,2,3,4] to record &quot;dozen bet&quot; data;
set list [3,3,4,5,6,7,8,10] to record &quot;line bet&quot; data;
set list [6,6,7,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,18,20] to record &quot;street bet&quot; data;
set list [14,15,16,17,18,19,20,21,23,24,25,26,28,30,31,33,35] to record &quot;split bet&quot; data;
set list [19,19,20,21,21,22,22,23,24,24,25,26,27,27,28] to record &quot;straight bet&quot; data;
end
Jestes w błędzie.
Najpierw obstawiasz tuzin, potem &quot;line&quot; czyli 6 liczb. W każdym tuzinie masz tylko trzy możliwości. Potem street - 4 możliwości, split - z tego co wyliczyłem 17 możliwości i straight - 12 możliwości.
Tylko teraz pytanie?
Np street (3 liczby) obstawiamy typowy street w ramach danego tuzina czy 3 dowolne liczby?
Na który stawiamy? na ten który nie padł najdłużej???
Wiele pytań, żadnej odpowedzi jak narazie ????
 
tommyy 33

tommyy

Użytkownik
Z przebiegu gry zauważyłem że czeka się 5-6 kolejek jak nie wypadnie jeden tuzin, obstawia najpierw ten tuzin, po kilku niewygranych spinach obstawia się 6 cyfr w tym tuzinie, potem parę a na końcu chyba liczbę. Stawki są różne i ciężko bez opisu skapować o co biega I tu moje pytanie, może ktos spotkał sie z takim systemem i mógłby go opisać?
System jest nieco ryzykowny z racji tego, iż nawet tutaj możemy doczekać czarnej serii która wyzeruje nasz bankroll.
Jak działa ten system:
Założeniem tego systemu jest stawkowanie na ostatni numer, który pojawił się w danym tuzinie, który nie wypadł tyle razy ile podaliśmy w okienku na dole. Obstawianie zaczyna się od tuzina. Jeśli nie trafimy 5 razy w obstawiany tuzin z progresją:
[1,1,2,3,4]
system zaczyna obstawiać linie (tzw. &quot;szóstki lub podwójne streety&quot;) na ostatnim trafionym numerze. Jeśli i tu na lini nie trafimy 8 razy z progresją:
[3,3,4,5,6,7,8,10]
system zaczyna obstawiać streety na ostatnim trafionym numerze. Jeśli w dalszym ciągu nie trafiliśmy w obstawiany przez nas street 15 razy w progresji:
[6,6,7,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,18,20]
wtedy system zaczyna obstawiać splity na ostatnim trafionym numerze. Jeśli w splity nie trafimy 17 razy progresją:
[14,15,16,17,18,19,20,21,23,24,25,26,28,30,31,33,35]
system zaczyna obstawiać ostatni trafiony numer. Jeśli w ten numer nie trafimy 15 razy z progresją:
[19,19,20,21,21,22,22,23,24,24,25,26,27,27,28]
system tutaj kończy stawkowanie (przegraliśmy), resetuje się i następuje ponowne szukanie tuzina, który nie wypadł X razy pod rząd.
Ideą tego systemu jest ciągła zmiana układów na coraz wyższy (tuzin &gt; linia &gt; street &gt; split &gt; numer) w celu zminimalizowania szybko rosnącej progresji. Jest to 60 stopniowa progresja. Jedno trafienie na którymkolwiek stopniu progresji zwraca cały wkład + wygrana 1 lub kilka, a nawet kilkanaście jednostek po czym system się resetuje.
Dodam też, iż każdy tuzin po rozpoczęciu gry ma już automatycznie przypisany domyślny numer: Tuzin 1 - numer 1, Tuzin 2 - numer 13, Tuzin 3 - numer 25, czyli pierwszy numer z danego tuzinu.
Przykład:
Po uruchomieniu systemu wyświetli się okienko z menu. Na dole jest opcja &quot;How many spins to wait before betting on the dozens?&quot; Standardowo jest tu podane 5. Ta liczba oznacza, że jeśli którykolwiek tuzin nie wypadnie tyle razy ile tu podane, to nastąpi stawkowanie na ten tuzin. Załóżmy że zaakceptowaliśmy wartość 5. Gramy pierwszy spin i wypada numer 8. System w pamięci zmieni numer 1 (domyślny) na numer 8. Później wpada 2 razy drugi tuzin i 3 razy trzeci tuzin. Jako że pierwszy tuzin nie wypadł już 5 razy, następuje obstawianie na ten tuzin. Jeśli nie trafimy 5 razy w ten tuzin [1,1,2,3,4], następuje obstawianie lini na ten numer 8 (ten numer który padł jako ostatni w tym tuzinie), czyli linia 4-9. Jeśli nie trafimy 8 razy w tej lini [3,3,4,5,6,7,8,10], zacznie się obstawianie streetu na numerze 8, czyli street 7-9 [6,6,7,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,18,20], później splitu 7-8 [14,15,16,17,18,19,20,21,23,24,25,26,28,30,31,33,35], a na końcu samego numeru 8 [19,19,20,21,21,22,22,23,24,24,25,26,27,27,28].
Oto wszystkie stopnie progresji:

Dozen:
1 1 = 1 / 3
2 1 + 1 = 2 / 3
3 2 + ... = 4 / 6
4 3 + ... = 7 / 9
5 4 + ... = 11 / 12
Line:
6 3 + ... = 14 / 18
7 3 + ... = 17 / 18
8 4 + ... = 21 / 24
9 5 + ... = 26 / 30
10 6 + ... = 32 / 36
11 7 + ... = 39 / 42
12 8 + ... = 47 / 48
13 10 + ... = 57 / 60
Street:
14 6 + ... = 63 / 72
15 6 + ... = 69 / 72
16 7 + ... = 76 / 84
17 7 + ... = 83 / 84
18 8 + ... = 91 / 96
19 9 + ... = 100 / 108
20 10 + ... = 110 / 120
21 11 + ... = 121 / 132
22 12 + ... = 133 / 144
23 13 + ... = 146 / 156
24 14 + ... = 160 / 168
25 15 + ... = 175 / 180
26 16 + ... = 191 / 192
27 18 + ... = 209 / 216
28 20 + ... = 229 / 240
Split:
29 14 + ... = 243 / 252
30 15 + ... = 258 / 270
31 16 + ... = 274 / 280
32 17 + ... = 291 / 306
33 18 + ... = 309 / 324
34 19 + ... = 328 / 342
35 20 + ... = 348 / 360
36 21 + ... = 369 / 378
37 23 + ... = 392 / 414
38 24 + ... = 416 / 432
39 25 + ... = 441 / 450
40 26 + ... = 467 / 468
41 28 + ... = 495 / 504
42 30 + ... = 525 / 540
43 31 + ... = 556 / 558
44 33 + ... = 589 / 594
45 35 + ... = 624 / 630
Straight:
46 19 + ... = 643 / 684
47 19 + ... = 662 / 684
48 20 + ... = 682 / 720
49 21 + ... = 703 / 756
50 21 + ... = 724 / 756
51 22 + ... = 746 / 792
52 22 + ... = 768 / 792
53 23 + ... = 791 / 828
54 24 + ... = 815 / 864
55 24 + ... = 839 / 864
56 25 + ... = 864 / 900
57 26 + ... = 890 / 936
58 27 + ... = 917 / 972
59 27 + ... = 944 / 972
60 28 + ... = 972 / 1008

Dodam także, iż system ten testowałem jedynie na RNG programu Roulette Xtreme. Może więc się okazać, że na live się lepiej sprawdzi. Warto potestować.
Dlaczego testuję systemy wyłącznie w programie Roulette Xtreme (RNG)?
Odpowiedź jest prosta:
Występują tu tak duże i częste czarne serie, że jeśli jakiś system to przetrzyma, to powinien przetrzymać wszystko. Poniżej zamieściłem zdjęcia wszystkich układów z najdłuższymi seriami. Wskazana czerwoną strzałką ilość pokazuje, ile dany układ nie wypadł pod rząd. Zaznaczę, że jest to jedyne 50.000 spinów, więc niewiele. Przy milionie spinów wartość może być o 1.5 do 2 razy większa dla każdego układu. Jednak 8 razy 0 pod rząd jak pisał:
https://forum.bukmacherskie.com/f251/jak-to-mozliwe-ze-mialem-na-ruletce-8-x-0-pod-rzad-33505.html
to jakieś cuda na kiju. Nawet tutaj przy 50.000 spinach, 0 wypadało maksymalnie dwa razy pod rząd (zdjęcie poniżej) a ogólnie maksymalnie w którejkolwiek liczbie to 3 razy pod rząd.
System jak zwykle wstawiłem poniżej. Miłego testowania życzę.
 
Do góry Bottom