>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

System 3/5 w sts, pytania i zagatki ;D

D 0

dxtr009patryk

Użytkownik
Witam mam pytanie jestem nowy w takie rzeczy i mam spory problem ;D chcialbym zagrac na dzis kupon 3/5 ale mam pytanie jak on dziala zalozmy to sa moje mecze
Portsmouth - Arsenal 2
Manchester Utd - Wigan 1
Anderlecht - Waregem 1
Kortrijk - FC Brugge 2
Rangers - Dundee Utd. 1
Wygram np jak 3 mecze wejda i tylko wtedy ?
jak np wytypuje 3/5 a wygraja wszystkie druzyny to juz nie bedzie kasy jak to dziala bo troche sie gubie
na poczatku wydawalo mi sie ze 3 mecze obojetnie jakie musza wejsc i juz wygrywam ale teraz sie pogubilem z deka prosze o pomoc z gory dziekuje;D
i o co chodzi z tymi AB BC CD
mogłby mi ktos zobrazowac to na moich spotkaniach ? ????

R 0

radekg84

Użytkownik
Całą kwotę wygrasz tylko gdy wejdą wszystkie mecze, ale wygrasz również gdy wejdą 4 z 5, a także 3 z 5...tylko już mniej...czyli mogą nie wejść 2 mecze i tak coś wygrasz,...zależnie od kursów i stawki. Najlepiej grac systemy w których mecze maja kursy &gt;2,00 wtedy jest sens...przy mniejszych nie ma raczej sensu...ale to jest moje zdanie ???? pozdrawiam...

esio-police 0

esio-police

Użytkownik
No to tak ... każde zdarzenie ma przypisaną literkę, a więc:
A: Portsmouth - Arsenal 2
B: Manchester Utd - Wigan 1
C: Anderlecht - Waregem 1
D: Kortrijk - FC Brugge 2
E: Rangers - Dundee Utd. 1

System 3z5 to jest 10 małych &quot;kuponików&quot;(kombinacji lub jak kto lubi)
Przyjmijmy, że wysłałeś kupon za 20 zł czyli 2 zł na kuponik.
Te kombinacje to kolejno 10 takich kuponów:
ABC
ABD
ABE
ACD
ACE
ADE
BCD
BCE
BDE
CDE
i teraz w zależności od kursów liczysz sobie kursy ogólne tak jak w zwykłych kuponach akumulacyjnych,a więc przykładowo dla kombinacji ABC:
dla zdarzenia A kurs wynosi 1,5
B kurs wynosi 1,6
C kurs wynosi 1,3
czyli: AxBxC= 3,12.