>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<
  • Przypomnienie i prośba o zapoznanie oraz stosowanie się do wymienionych wytycznych odnośnie rozliczania swoich typów na forum!
    TUTAJ!

• Nowy projekt na forum!
    Podziel się swoim kuponem!

• Zaobserwuj nasze profile na Insta, X oraz FB i zgarnij gwarantowaną nagrodę!
    SOCIAL MEDIA!

• Zapraszamy do dołączenia do naszej grupy na Facebooku
    👉 TUTAJ 👈

Student dorabia

crip 40

crip

Użytkownik
Witam wszystkich! Stawianiem zajmuję się od kilku, a dokładniej od czterech lat. Miałem przerwę od myślę lutego/marca, a teraz postanowiłem powoli wrócić żeby dorobić sobie na piwo. Duuuużo piwa. Jako, że po takiej przerwie strach szastać kasą, poza tym fundusze na za dużo też aktualnie nie pozwalają, także na start wpłacone 10€ + 10zł. Z czasem jak już rdza ze mnie zejdzie zapewne pewnie zwiększę, chyba, że &quot;samo&quot; się zdąży do tego czasu powiększyć.
Wszystkie typy tutaj podane są przeze mnie grane co jednak nie znaczy, że wszystkie typy grane przeze mnie znajdziecie tutaj. Postaram się tutaj podawać głównie typy moje, do innych najwyżej podlinkuje czyj to typ. Będę podawał statystyki zarówno tematu jak i typów niepodanych (czyt. oddzielnie bilans konta i tematu). No i to chyba tyle.​

Otrzymane punkty reputacji: +1
crip 40

crip

Użytkownik
Skra (-1,5) + Brighton (x2) + Middlesborough (1x) + Aris Thessaloniki (-3,5) + Inter
3€ @ 6,792 ✅
Temat: +17,38€ | 0,00zł
Konto: +17,38€ | +74,28zł

crip 40

crip

Użytkownik
Cleveland Cavaliers ML
5€ + 20zł @ 1,85 / 1,83 ✅
Cavaliers @ Boston - punkty w kwarcie o najniższym wyniku (over 43,5)
10€ @ 1,90
⛔
Temat: +11,63€ | +16,60zł
Konto: +13,67€ | +90,88zł

crip 40

crip

Użytkownik
Milwaukee Bucks (-5,0)
10€ @ 2,00 ⛔

Milwaukee -5,0 @ 2,00
Milwaukee to młoda, żądna krwi drużyna. Niestety sezon zaczęli można śmiało powiedzieć, że średnio