aggress
Użytkownik
Witam
Mój problem jest następujący:
Wczoraj wieczorem a właściwie już dzisiaj dokonałem wypłaty z BetClic na MoneyBookers. Otrzymałem już wiadomość na maila, że pieniądze zostały przesłane.
www.moneybookers.com
zainstalował najnowsze wersje
Javy, Adobe, Mozilli, Explorera, usunął historię, ciasteczka.
Wszystko to zrobiłem i strona nadal nie chce wejść...
ukazuje się komunikat :
Błąd wczytywania strony bądź Przekroczono limit czasu połączenia.
Podał mi również inne odnośniki do ich strony np. Chat ale też nie dało rady.
Mój problem jest następujący:
Wczoraj wieczorem a właściwie już dzisiaj dokonałem wypłaty z BetClic na MoneyBookers. Otrzymałem już wiadomość na maila, że pieniądze zostały przesłane.
- Problem polega na tym, że nie mogę w żaden sposób wejść na stronę
www.moneybookers.com
- Kontaktowałem się z konsultantem BetClic'a i coś tam mi poradził bym
zainstalował najnowsze wersje
Javy, Adobe, Mozilli, Explorera, usunął historię, ciasteczka.
Wszystko to zrobiłem i strona nadal nie chce wejść...
ukazuje się komunikat :
Błąd wczytywania strony bądź Przekroczono limit czasu połączenia.
Podał mi również inne odnośniki do ich strony np. Chat ale też nie dało rady.
- CZY WIE KTOŚ MOŻE JAKA JEST TEGO PRZYCZYNA I JEST W STANIE POMÓC . ??