>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<
  • Przypomnienie i prośba o zapoznanie oraz stosowanie się do wymienionych wytycznych odnośnie rozliczania swoich typów na forum!
    TUTAJ!

• Nowy projekt na forum!
    Podziel się swoim kuponem!

• Zaobserwuj nasze profile na Insta, X oraz FB i zgarnij gwarantowaną nagrodę!
    SOCIAL MEDIA!

Stawka - zwrot

H 0

hrwl

Użytkownik
Witam . Może tutaj ktos podpowie bo już mam dość gadania na czacie. Zaznaczam , że jestem początkująca . Wytłumaczcie mi proszę dlaczego gdy obstawiam mecz w tenisa na jutro gdzie kurs wynosi 1.50 , ja stawiam za 10 gdzie zwrot powinien wynosić 15 i tak pokazuje . Ale gdy zamykam zakład pojawia się kwota 9.50 . Od nich dostałam informacje , ze pierwszy zakład nie zamknęłam i zgadza sie ale tutaj dalej to samo i tym razem powiedziano mi , że celem gry w bet365 nie jest zarabianie lecz zabawa , a stawki mimo ze są naliczane typu iloczyn stawki i kursu , to jeszcze dochodza jakieś dziwne ich opłaty . To jaki to ma k...wa sens?
Pozwolę sobie wkleić jedną z rozmów :
Magdalena S :Witam na Czacie na żywo bet365. W czym mogę pomóc? Proszę podać czterocyfrowy numer bezpieczeństwa, jeżeli chce Pan/Pani porozmawiać o czymś szczególnym dotyczącym konta.
HRWL :Witam . Jeśli według regulaminu zwrot jest iloczynem stawki i kursu , a ja stawiam 10 gdzie kurs wynosi 1.50 logiczne ze wychodzi 15 . Jednak zamykam zakład i już mam w historii zwrot 9.50 dlaczego ?
Magdalena S : Metoda stawiania zakładów &#39;Zamknij zakład&#39; umożliwia zamknięcie zakładu zanim osiągnie on naturalne rozstrzygnięcie. Pozwala to na potencjalne odbranie wczesnego zysku lub zmniejszenie strat (np. niższej niż strata całej stawki).