galvao
Użytkownik
Witam!
Od ponad 3 lat używam SKRILLa/MONEYBOOKERS przez większość czasu nie miałem z tym żadnego problemu. Płaciłem regularnie za kartę (10e rocznie), do tego zarabiali na mnie na prowizjach/przewalutowaniach (kilka stów).
Karty używałem do płacenia za bilety, jedzenie - w Polsce jak i za granicą.
Ostatnio (miesiąc temu) chciałem zapłacić za produkt - i co? Karta nie działa. Nie da się wypłacić pieniędzy przez bankomat, zapłacić kartą online i normalnie.
Przy płatnościach wyskakuje zawsze ta sama informacja - blocked... security reasons. Oczywiście jest odesłanie na stronę do działu POMOCY.
I tu pojawia się następny problem. Od miesiąca napisałem już ponad 8 maili i ZERO odpowiedzi. Trochę to żenujące i frustrujące, gdyż mam tam sporo kasy, która jest uwięziona. Wygląda to tak jakby Nasz kochany Skrill chciałby mi tę kasę zaj***ć.
Dodam, że zastosowałem się do porad na stronie i zweryfikowałem tożsamość, na 2gi dzień był zielony ptaszek z informacją, że wszystko ok. To czemu nie działa jak ok?
Żenujące zachowanie... Miesiąc... Bez odpowiedzi...
Miał ktoś już taki problem? I jak go rozwiązać... Hmm ciężko, bo współpracowało mi się z nimi idealnie.
Od ponad 3 lat używam SKRILLa/MONEYBOOKERS przez większość czasu nie miałem z tym żadnego problemu. Płaciłem regularnie za kartę (10e rocznie), do tego zarabiali na mnie na prowizjach/przewalutowaniach (kilka stów).
Karty używałem do płacenia za bilety, jedzenie - w Polsce jak i za granicą.
Ostatnio (miesiąc temu) chciałem zapłacić za produkt - i co? Karta nie działa. Nie da się wypłacić pieniędzy przez bankomat, zapłacić kartą online i normalnie.
Przy płatnościach wyskakuje zawsze ta sama informacja - blocked... security reasons. Oczywiście jest odesłanie na stronę do działu POMOCY.
I tu pojawia się następny problem. Od miesiąca napisałem już ponad 8 maili i ZERO odpowiedzi. Trochę to żenujące i frustrujące, gdyż mam tam sporo kasy, która jest uwięziona. Wygląda to tak jakby Nasz kochany Skrill chciałby mi tę kasę zaj***ć.
Dodam, że zastosowałem się do porad na stronie i zweryfikowałem tożsamość, na 2gi dzień był zielony ptaszek z informacją, że wszystko ok. To czemu nie działa jak ok?
Żenujące zachowanie... Miesiąc... Bez odpowiedzi...
Miał ktoś już taki problem? I jak go rozwiązać... Hmm ciężko, bo współpracowało mi się z nimi idealnie.