Witam. Chciałem przedstawić sytuacje jaka mnie spotkała...
Posiadam konto skrill od 3lat uzywałem do płatności online i żadnych wpłat od osób trzecich nie miałem, aż do teraz przez 2tygodnie sie nie logowałem i chciałem pare dni temu dokonać płatności jak tu wyskoczyło że konto zablokowane normalnie szok. Wysłałem meila ale od 3dni cisza...
Więc za telefon i dzwonie do Pani z obsługi. Po weryfikacji danych Pani powiedziała że konto jest zablokowane ale nie może podać przyczyny ja mówię jak nie, ja chcę sie dowiedzieć o co chodzi bo to jest dziwne płatności dokonywałem tylko dwum firmom co potwierdziła w czasie weryfikacji i żadnych wpłat mówię nie miałem.
Pani oczywiście nic tylko że nie może mi już dalej pomóc.
Godzinę później dostałem odpowiedz na meila:
Dziękujemy za kontakt z Biurem Obsługi Klienta Skrill.
Z przykrością zawiadamiamy Pana, że podczas niedawno przeprowadzonego audytu Pańskiego konta w Skrill, odkryliśmy poważne powody, aby zerwać z Panem umowę. Z tej właśnie przyczyny konto Pańskie zostało zamknięte. Prosimy mieć na uwadze, że jest to decyzja ostateczna.
Więcej informacji na ten temat może Pan znaleźć w naszych "Warunkach użytkowania", które Pan/Pani zaakceptował podczas rejestracji. Zastosowano w tym przypadku następujące artykuły:
4. Otwarcie konta Skrill
[ ... ]
4.5. Wszystkie podawane przez Państwa informacje w procesie rejestracji lub w dowolnym późniejszym momencie muszą być dokładne i zgodne z prawdą.
[ ... ]
17. Dezaktywacja ostateczna i czasowa.
[ ... ]
17.4. Mamy prawo zawiesić lub zamknąć Państwa konto Skrill bez wypowiedzenia w następujących przypadkach:
17.4.1 ma miejsce naruszenie jakiegokolwiek postanowienia niniejszych Warunków użytkowania lub jakiegokolwiek innego warunku odnoszącego się do Usług przedstawionego w osobnym dokumencie określającym takie warunki;
17.4.2. naruszyli Państwo lub mamy powody by uważać że naruszają Państwo prawo lub inne uregulowania odnoszące się do Państwa korzystania z naszych usług; lub
17.4.3. jeżeli mamy powody sądzić, że zaangażowani są Państwo w jakąkolwiek nieuczciwą działalność, pranie pieniędzy, finansowanie terroryzmu lub jakąkolwiek inną działalność przestępczą.
Normalnie szok. Dzwonie jeszcze raz i się pytam jakie finansowanie terroryzmu i jaka działalność przestępczość wszystkie moje dane poprawne i mówie czy to jest jakiś żart? Oczywiście Pani mówi że nie jest mi w stanie pomóc.
Jeszcze będę z nimi walczył bo to jest jakaś paranoja...
Miał ktoś z was taka sytuacje?
Posiadam konto skrill od 3lat uzywałem do płatności online i żadnych wpłat od osób trzecich nie miałem, aż do teraz przez 2tygodnie sie nie logowałem i chciałem pare dni temu dokonać płatności jak tu wyskoczyło że konto zablokowane normalnie szok. Wysłałem meila ale od 3dni cisza...
Więc za telefon i dzwonie do Pani z obsługi. Po weryfikacji danych Pani powiedziała że konto jest zablokowane ale nie może podać przyczyny ja mówię jak nie, ja chcę sie dowiedzieć o co chodzi bo to jest dziwne płatności dokonywałem tylko dwum firmom co potwierdziła w czasie weryfikacji i żadnych wpłat mówię nie miałem.
Pani oczywiście nic tylko że nie może mi już dalej pomóc.
Godzinę później dostałem odpowiedz na meila:
Dziękujemy za kontakt z Biurem Obsługi Klienta Skrill.
Z przykrością zawiadamiamy Pana, że podczas niedawno przeprowadzonego audytu Pańskiego konta w Skrill, odkryliśmy poważne powody, aby zerwać z Panem umowę. Z tej właśnie przyczyny konto Pańskie zostało zamknięte. Prosimy mieć na uwadze, że jest to decyzja ostateczna.
Więcej informacji na ten temat może Pan znaleźć w naszych "Warunkach użytkowania", które Pan/Pani zaakceptował podczas rejestracji. Zastosowano w tym przypadku następujące artykuły:
4. Otwarcie konta Skrill
[ ... ]
4.5. Wszystkie podawane przez Państwa informacje w procesie rejestracji lub w dowolnym późniejszym momencie muszą być dokładne i zgodne z prawdą.
[ ... ]
17. Dezaktywacja ostateczna i czasowa.
[ ... ]
17.4. Mamy prawo zawiesić lub zamknąć Państwa konto Skrill bez wypowiedzenia w następujących przypadkach:
17.4.1 ma miejsce naruszenie jakiegokolwiek postanowienia niniejszych Warunków użytkowania lub jakiegokolwiek innego warunku odnoszącego się do Usług przedstawionego w osobnym dokumencie określającym takie warunki;
17.4.2. naruszyli Państwo lub mamy powody by uważać że naruszają Państwo prawo lub inne uregulowania odnoszące się do Państwa korzystania z naszych usług; lub
17.4.3. jeżeli mamy powody sądzić, że zaangażowani są Państwo w jakąkolwiek nieuczciwą działalność, pranie pieniędzy, finansowanie terroryzmu lub jakąkolwiek inną działalność przestępczą.
Normalnie szok. Dzwonie jeszcze raz i się pytam jakie finansowanie terroryzmu i jaka działalność przestępczość wszystkie moje dane poprawne i mówie czy to jest jakiś żart? Oczywiście Pani mówi że nie jest mi w stanie pomóc.
Jeszcze będę z nimi walczył bo to jest jakaś paranoja...
Miał ktoś z was taka sytuacje?