>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<
Fortuna bonus

Składy, kalendarz, opony 2015.

Status
Zamknięty.
abraxas 3,2K

abraxas

Forum VIP

Pełne składy zespołów:​



Kalendarz wyścigowy 2015:
1. Grand Prix Australii: 15 Marca

Albert Park Circuit, Melbourne

2. Grand Prix Malezji: 29 marca

Sepang International Circuit, Kuala Lumpur
3. Grand Prix Chin 12 kwietnia

Shanghai International Circuit, Szanghaj

4. Grand Prix Bahrajnu 19 kwietnia

Bahrain International Circuit, Manama
5. Grand Prix Hiszpanii 10 maja

Circuit de Catalunya, Barcelona
6. Grand Prix Monako 24 maja

Circuit de Monaco, Monte Carlo
7. Grand Prix Kanady 7 czerwca

Circuit Gilles Villeneuve, Montreal
8. Grand Prix Austrii 21 czerwca

Red Bull Ring, Styria
9. Grand Prix Wielkiej Brytanii 5 lipca

Silverstone Circuit, Silverstone
10. Grand Prix Węgier 26 lipca

Hungaroring, Budapeszt
11. Grand Prix Belgii 23 sierpnia

Circuit de Spa-Francorchamps, Spa
12. Grand Prix Włoch 6 września

Autodromo Nazionale di Monza, Monza
13. Grand Prix Singapuru 20 września

Marina Bay Street Circuit, Singapur
14. Grand Prix Japonii 27 września

Suzuka Circuit, Suzuka
15. Grand Prix Rosji 11 października

Sochi Circuit, Soczi
16. Grand Prix Stanów Zjednoczonych 25 października

Circuit of the Americas, Austin
17. Grand Prix Meksyku 1 listopada

Autódromo Hermanos Rodríguez Mexico City, Meksyk
18. Grand Prix Brazylii 15 listopada

Autódromo José Carlos Pace, São Paulo
19. Grand Prix Abu Zabi 29 listopada

Yas Marina Circuit, Abu Zabi
 
Otrzymane punkty reputacji: +10
abraxas 3,2K

abraxas

Forum VIP
Opony 2015



Twarde P Zero „pomarańczowe”

Najtwardsza mieszanka powstała z myślą o torach, na których temperatura otoczenia jest wysoka, ogumienie jest mocno obciążane w szybkich zakrętach lub nawierzchnia jest szorstka. To ogumienie dłużej się rozgrzewa, ale zapewnia maksymalną trwałość, co z kolei często odgrywa kluczową rolę w strategii wyścigowej. Ta mieszanka spisuje się optymalnie w wyższym zakresie temperatury pracy. Tak jak w przypadku wszystkich opon w sezonie 2014, jest to całkowicie nowa mieszanka i nowa konstrukcja. Spełniają one wymagania stawiane przez nowe bolidy, które dysponują teraz większym momentem obrotowym i bardziej wydajnymi systemami odzyskiwania energii, ale z mniej rozbudowaną aerodynamiką.

Średnie P Zero „białe”
Teoretycznie jest to najlepiej zbalansowana mieszanka, o idealnym kompromisie pomiędzy osiągami i wytrzymałością. Jest bardzo wszechstronna, ale najlepiej sprawdza się na szybkich torach, mocno obciążających ogumienie. Pracuje w niskim zakresie temperatury. Tak jak w przypadku całej tegorocznej gamy, przednie opony mają nowy profil – zapewniający lepsze prowadzenie przy zmienionej dynamice pojazdu.

Miękkie P Zero „żółte”​

To jedna z najczęściej używanych mieszanek w całej gamie. Charakteryzuje się bardzo dobrym balansem pomiędzy osiągami i trwałością. Priorytetem jest raczej szybkość, a nie pokonywanie długiego dystansu, ale mimo tego te opony doskonale spisują się zarówno na początku wyścigu, przy dużym obciążeniu paliwem, jak i w końcowych „sprintach”. To ogumienie pracuje w wysokim zakresie temperatury. Wszystkie mieszanki są ogólnie rzecz biorąc trochę twardsze niż zeszłoroczne odpowiedniki, aby zapewnić porównywalne osiągi mimo większych sił działających na opony.

Super-miękkie P Zero „czerwone”​

Najbardziej miękka mieszanka jest idealnym rozwiązaniem na wolne i kręte tory, zwłaszcza przy niskich temperaturach – w warunkach, w których potrzebna jest maksymalna przyczepność mechaniczna. Super-miękkie opony bardzo szybko się rozgrzewają, przez co są idealnym rozwiązaniem na kwalifikacje, ale skutkiem ubocznym takiej charakterystyki jest oczywiście przyspieszona degradacja. Ta mieszanka pracuje w niższych temperaturach. Jedną z kluczowych zmian przed tym sezonem była optymalizacja powierzchni kontaktu bieżnika z torem oraz dystrybucji ciepła. Lepszy kontakt z nawierzchnią oznacza poprawę przyczepności i prowadzenia.

Przejściowe Cinturato „zielone”​

Opony przejściowe są bardziej uniwersalne od deszczowych. Przy pełnej prędkości odprowadzają około 25 litrów wody na sekundę. Można z nich korzystać na mokrym oraz przesychającym torze. Opony Cinturato „zielone” zostały przed tym sezonem zmodyfikowane, a niektóre zmiany zastosowano także w deszczowym ogumieniu.

Deszczowe Cinturato „niebieskie”​

Przy pełnej prędkości deszczowe opony mogą odprowadzić do 65 litrów wody na sekundę (w zeszłym roku było to 60 litrów), dzięki czemu są najlepszym rozwiązaniem na ulewę. Najnowsza ewolucja opon Cinturato „niebieskich” jest trwalsza i sprawdza się także na przesychającym torze. Deszczowe ogumienie ma nową mieszankę i przeprojektowany bieżnik tylnych opon – to jeszcze bardziej zmniejsza ryzyko aquaplaningu. Dzięki modyfikacjom udało się uzyskać lepsze prowadzenie w szerszej gamie warunków.
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom