>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

Ruletka stawkowanie

J 0

januszs78

Użytkownik
Witam
Jestem zupełnie nowy na tym forum ale chciałbym dodać swoje przysłowiowe 5 groszy do tematu ruletki.
Ruletką zainteresowałem się jakiś czas temu będzie może ok 2 lat, a że bardzo lubię programować to akurat ten temat bardzo mnie wciągnął.

Poniżej programik który testuje system Martingale 6 stopni czyli koszt max 63 żetony test na 100k losowań, gramy na wszystkie eventy (czerwone, czarne parzyste, nieparzyste, wysokie, niskie).
Dla malkontentów system losowania opiera się na pewnym założeniu że najpierw losowana jest liczba od 10 do 100 jest to liczna losowań, które zostaną pominięte (tak jakby losowane są liczby dla wielu graczy) a dopiero losowana jest liczba dla systemu testującego.
PHP:
&lt;?php
 $event=array(&quot;0|0|0|0|0|0&quot;, &quot;1|0|0|1|1|0&quot;,&quot;0|1|1|0|1|0&quot;,&quot;1|0|0|1|1|0&quot;, &quot;0|1|1|0|1|0&quot;,&quot;1|0|0|1|1|0&quot;,&quot;0|1|1|0|1|0&quot;, &quot;1|0|0|1|1|0&quot;,&quot;0|1|1|0|1|0&quot;,&quot;1|0|0|1|1|0&quot;, &quot;0|1|1|0|1|0&quot;,&quot;0|1|0|1|1|0&quot;,&quot;1|0|1|0|1|0&quot;, &quot;0|1|0|1|1|0&quot;,&quot;1|0|1|0|1|0&quot;,&quot;0|1|0|1|1|0&quot;, &quot;1|0|1|0|1|0&quot;,&quot;0|1|0|1|1|0&quot;,&quot;1|0|1|0|1|0&quot;, &quot;1|0|0|1|0|1&quot;,&quot;0|1|1|0|0|1&quot;,&quot;1|0|0|1|0|1&quot;, &quot;0|1|1|0|0|1&quot;,&quot;1|0|0|1|0|1&quot;,&quot;0|1|1|0|0|1&quot;, &quot;1|0|0|1|0|1&quot;,&quot;0|1|1|0|0|1&quot;,&quot;1|0|0|1|0|1&quot;, &quot;0|1|1|0|0|1&quot;,&quot;0|1|0|1|0|1&quot;,&quot;1|0|1|0|0|1&quot;, &quot;0|1|0|1|0|1&quot;,&quot;1|0|1|0|0|1&quot;,&quot;0|1|0|1|0|1&quot;, &quot;1|0|1|0|0|1&quot;,&quot;0|1|0|1|0|1&quot;,&quot;1|0|1|0|0|1&quot;);
 $czek=array(0,0,0,0,0,0);
 $ilosc=array();
function losuj($n)
{
	for($i=0;$i&lt;$n;$i++)
		$l=mt_rand(0,36);
	return $l;
}

for ($i=0; $i&lt;100000; $i++)
{
	$n=losuj(mt_rand(10,100));
	$tab=explode(&quot;|&quot;,$event[$n]);
	for ($j=0; $j&lt;6; $j++)
	{
		if ($tab[$j]==&#39;1&#39;)
		{
			$ilosc[$czek[$j]]++;
			$czek[$j]=0;
		}
		else
		{
			$czek[$j]++;
		}
	}
}

$suma=0;
$suma_wyg=0;
$suma_przeg=0;
ksort($ilosc);
foreach ($ilosc as $key=&gt;$val)
{
	echo(&quot;$key - $val&lt;br&gt;&quot;);
	$suma+=$val;
	if ($key&lt;6) $suma_wyg+=$val;
	if ($key&gt;5) $suma_przeg+=$val;
}

$suma_przeg*=63;
echo &quot;suma=$suma&lt;br&gt;&quot;;
echo &quot;suma wygranych=$suma_wyg&lt;br&gt;&quot;;
echo &quot;suma przegranych=$suma_przeg&quot;;
?&gt;
Przykładowy wynik takiego losowania (dla niedowiarków możecie sobie ten skrypt odpalić na własnym serwerze, a kto choć trochę zna php lub inny język programowania przeanalizuje kod żeby się upewnić że działa prawidłowo):
PHP:
0 - 141633
1 - 72981
2 - 37540
3 - 19425
4 - 9908
5 - 5064
6 - 2585
7 - 1335
8 - 633
9 - 336
10 - 180
11 - 74
12 - 52
13 - 26
14 - 16
15 - 4
16 - 5
17 - 1
suma=291798
suma wygranych=286551
suma przegranych=330561
Uspakajam wszystkich że nie ma błędu rzeczywiście suma losowań jest większa od 100k bo eventów jest 6.
Ale nie to jest najważniejsze jak widać 0% szans na powodzenie, suma przegranych zawsze będzie większa od sumy wygranych choćbyśmy nie wiem ile razy odświeżali (wykonywali ten skrypt).

A wracając do tematu posta skoro suma rozegranych progresji (wygrana w każdej progresji niezależnie od ilości kroków zawsze jest 1) które są wygrane stanowi ok 98% (suma wygranych=286551 / suma=291798 ) to zmiana stawkowania tak, aby w pierwszym kroku wygrać jak najwięcej a w kolejnych coraz mniej (tak wynika z wyniku symulacji) czy da pożądany skutek i zaczniemy wygrywać.

To teraz pewnie przydał by się następny skrypcik i symulacja jak by to wyglądało, ale może następnym razem chciałbym się dowiedzieć jaka jest wasza opinia na ten temat. Mam też nadzieję że wywoła ten temat jakąś szerzą dyskusje.
 
bandeodubin 601

bandeodubin

Spec Kasyno
Martingale na eveny to temat poruszany wielokrotnie. Zobacz np ostatnie posty w temacie everizona i innych. Jabba i paru innych wykonywali symulacje, gdzie czarno na białym stoi, że przegrana będzie w większości. Jak dla mnie-nie ma o czym pisać.
 
J 9

jasiekk7

Użytkownik
Wróciłem dwa dni temu do Polski, włączam komputer/firefox i... wow, zawdzięczając modowi, który mnie i wielu innych na tym forum nazwał otwarcie oszustem mogę się dalej wypowiadać (choć wg niego jestem również palantem). Widząc jak to forum (a podobno najlepsze w Polsce) zaczyna mu dorównywać poziomem (0 Kelwinów ???? nie mogę dłużej czytać i nie reagować na to, co niektórzy piszą nie wiedząc chyba nawet o czym.
1. cyt. &quot;suma przegranych zawsze będzie większa od sumy wygranych&quot; - dla marnych 100k losowań - nie zawsze. Myślę, że co 2/100 da ci odwrotny rezultat
2. zmień algorytm dla event array = kombinacja 2^2 - masz go 3x szybszy a rezultat ten sam. To samo tyczy się dodatkowego losowania. Jeżeli programujesz, to zdajesz sobie przecież sprawę, że ten mit to brednia.
3. Poza samą końcówką, każdy widzi, że kolejna seria jest 2x mniej prawdopodobna od poprzedniej. Dla 1000k będziesz miał serie do 22 (nie liczę, tylko z głowy). Dla 1.000.000.000 ? Pewnie seria 30x (ale np dla mojego bota to aż 5208 dni gry - robi zaledwie 8000 spinów na godzinę)


ps.
zamiast bana od razu skasujcie mi konto, bo podobno oszukuję ludzi. Zwłaszcza chyba prawdą.
 
Do góry Bottom