Witam, dzisiaj otrzymałem takiego oto maila od MB:
*************************************************************
Niniejszym informujemy o zmianie dotychczasowej opłaty za usługi, wyszczególnionej w sekcji „Opłaty" na naszej stronie internetowej. Opłata za usługi dotyczy konta zarejestrowanego do celów prywatnych, którego właściciel nie logował się lub nie dokonywał za jego pomocą transakcji w okresie ostatnich 18 miesięcy („Okres nieaktywności”).
Uwaga: opłata za usługi nie dotyczy konta VIP opisanego w regulaminie Skrill VIP ani konta Skrill o charakterze handlowym.
Okres nieaktywności ulegnie skróceniu z 18 miesięcy do 12 miesięcy i zacznie obowiązywać od 25 grudnia 2012 roku („Data wprowadzenia". Opłata za usługi nie wzrośnie.
Tym samym, Twoje konto Skrill nie zostanie objętę opłatą za usługi, o ile zalogujesz się do niego lub dokonasz za jego pomocą transakcji w ciągu 12 miesięcy. Jeżeli tego nie zrobisz, z Twojego konta będzie pobierana co miesiąc opłata za usługi w wysokości 1 euro (lub równowartość tej kwoty).
Powyższa zmiana zacznie obowiązywać od podanej Daty wprowadzenia, chyba że nie wyrazisz na nią zgody i poinformujesz nas wcześniej o chęci zamknięcia swojego konta Skrill. W takiej sytuacji Warunki użytkowania konta przestaną obowiązywać z chwilą otrzymania od Ciebie stosownej informacji, a Ty nie zostaniesz obciążony opłatami. Możesz tego dokonać w dowolnej chwili, kontaktując się z działem obsługi klienta. Brak wyrażenia przez Ciebie sprzeciwu przed ustaloną Datą wprowadzenia, potraktujemy jako zgodę na tę zmianę.
Z pozdrowieniami,
Skrill (Moneybookers)
****************************************************
Od kilkunastu miesięcy moje konto jest zamknięte (nie usunięte niestety) (na moją prośbę). Otrzymałem tego maila, na co oczywiście się nie godzę, bo konta nie używam. Na moje konto nie mogę się zalogować jako że jest zamknięte, przez co nie mam możliwości skontaktowania się elektronicznie z BOKiem.
Pytanie czy telefon do nich jest w j. polskim czy angielskim?
Pytanie 2: czy jeśli nie mam kompletnie nic na tym koncie to czy ta opłata będzie pobierana mimo wszystko i konto będzie coraz bardziej zadłużone? Czy środki pozostaną na poziomie zero i nie ma się czym przejmować?
Będę wdzięczny za pomoc
*************************************************************
Niniejszym informujemy o zmianie dotychczasowej opłaty za usługi, wyszczególnionej w sekcji „Opłaty" na naszej stronie internetowej. Opłata za usługi dotyczy konta zarejestrowanego do celów prywatnych, którego właściciel nie logował się lub nie dokonywał za jego pomocą transakcji w okresie ostatnich 18 miesięcy („Okres nieaktywności”).
Uwaga: opłata za usługi nie dotyczy konta VIP opisanego w regulaminie Skrill VIP ani konta Skrill o charakterze handlowym.
Okres nieaktywności ulegnie skróceniu z 18 miesięcy do 12 miesięcy i zacznie obowiązywać od 25 grudnia 2012 roku („Data wprowadzenia". Opłata za usługi nie wzrośnie.
Tym samym, Twoje konto Skrill nie zostanie objętę opłatą za usługi, o ile zalogujesz się do niego lub dokonasz za jego pomocą transakcji w ciągu 12 miesięcy. Jeżeli tego nie zrobisz, z Twojego konta będzie pobierana co miesiąc opłata za usługi w wysokości 1 euro (lub równowartość tej kwoty).
Powyższa zmiana zacznie obowiązywać od podanej Daty wprowadzenia, chyba że nie wyrazisz na nią zgody i poinformujesz nas wcześniej o chęci zamknięcia swojego konta Skrill. W takiej sytuacji Warunki użytkowania konta przestaną obowiązywać z chwilą otrzymania od Ciebie stosownej informacji, a Ty nie zostaniesz obciążony opłatami. Możesz tego dokonać w dowolnej chwili, kontaktując się z działem obsługi klienta. Brak wyrażenia przez Ciebie sprzeciwu przed ustaloną Datą wprowadzenia, potraktujemy jako zgodę na tę zmianę.
Z pozdrowieniami,
Skrill (Moneybookers)
****************************************************
Od kilkunastu miesięcy moje konto jest zamknięte (nie usunięte niestety) (na moją prośbę). Otrzymałem tego maila, na co oczywiście się nie godzę, bo konta nie używam. Na moje konto nie mogę się zalogować jako że jest zamknięte, przez co nie mam możliwości skontaktowania się elektronicznie z BOKiem.
Pytanie czy telefon do nich jest w j. polskim czy angielskim?
Pytanie 2: czy jeśli nie mam kompletnie nic na tym koncie to czy ta opłata będzie pobierana mimo wszystko i konto będzie coraz bardziej zadłużone? Czy środki pozostaną na poziomie zero i nie ma się czym przejmować?
Będę wdzięczny za pomoc