>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

Pytanie o system od źółtodzioba

P 0

paramita

Użytkownik
Cześć Wam, nowy jestem, nie znam się, więc pytam ????
Czy ktoś próbował systemu, gdzie stawia nie wg wiedzy o drużynach i zawodnikach tylko wg typów dostępnych?
Wersja mega ostrożna - &#39;system ciułanie&#39;
Stawiamy minimalne stawki na kursy od 1.01 do 1.10. Najlepiej pojedyncze zakłady, ewentulnie do powiedzmy 4 zakładów na kupon.
Da się na dłuższą metę z tego pomnażać kasę, myślicie?
Ktoś próbował tak grać?
Chcę spróbować i pytam o opinie.

edi8 9,1K

edi8

Forum VIP
W działach KUPONY oraz KUPONY ze STATYSTYKĄ , były podejmowane nawet próby gry wyłącznie na kurs 1.01 - poszukaj, pomyśl ile czasu zajmuje odrabianie wpadek ( bo tzw. pewniaków nie ma ) .

P 0

paramita

Użytkownik
Same 1.01 to już skrajność. W praktyce trudno znaleźć takie typy tak naprawdę, bo są rzadkie i w typowaniu na żywo często znikają.
Ja po około 40 zakładach wychodzę w okolicach zera przy tej strategii, ale szczerze mówiąc nie byłem konsekwenty i straciłem przy paru zakładach na 1.15, 1.22.
Gdybym nie ryzykował powyżej 1.10 byłbym na około 20% do przodu względem zainwestowanej kwoty. Popróbuję dalej ????

S 440

straszaksam

Użytkownik
Był/jest na forum taki użytkownik jak brylant i jakiś drugi, którego nicku niestety nie pamiętam. Zakładali oni tematy nt. gry na niskich kursach właśnie. Ten drugi, z 10j zdołał zrobić chyba ponad 1000 z tego co kojarzę, ale w końcu poległ, także takie granie all in całej kwoty na kolejne zaklady mija się z celem, bo przegraną trzeba wpisać w straty, bo prędzej czy później, każdy przegra. Grunt to uwzględnić to w swoim planie.

A 226

adiqq

Użytkownik
dla mnie granie takich kursów jest nieporozumieniem...