>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

Pytanie o kupon

K 0

kpelczar

Użytkownik
Witam.
Czytałem, że na kuponie akumulacyjnym umieszcza się więcej niż jeden typ. Nasuwa mi się na usta pytanie, czy musi to być więcej niż 1? Czy można postawić jedno spotkanie na jednym kuponie? Pytam, ponieważ po raz pierwszy dzisiaj obstawiłem, a przy kuponie pisze mi :&quot;Game 1
akumulacyjne &quot;
Czy jeśli kupon wygra, to dostanę swoje pieniądze?

K 0

kpelczar

Użytkownik
Zgadza się. Jestem początkujący ????
Mam jeszcze jedno pytanie. Nie chciałem zaśmiecać forum, więc napiszę w tym temacie:
Chciałem dzisiaj postawić kasę na kuponie akumulacyjnym. Wyszło coś takiego

Wygląda mi to, że są trzy kupony, każdy oddzielnie. Trochę nie o to mi chodziło, gdyż na jednym kuponie miałbym większą wygraną :kwasny4565:
Tutaj moje pytanie: jak krok po kroku zrobić kupon akumulacyjny (gram na expekcie)
Z góry dziękuję za wskazówki

L 237

lookash

Użytkownik
zapewne postawiłeś Polskę ,Brazylię i chiny;p...ale do wracając do sprawy to wybierasz te zdarzenia po kolei 3,obok dodają się automatycznie do kuponu i pod tym po prawiej stronie masz zakład systemowy(to zostawiasz puste) a niżej wpisujesz łączną stwkę czyli w twoim przypadku 12 zł.Ako(kurs ogólny ) wynosi 2,18 i do wyciągnięcia masz 26,16 zamiast z pojedynczych kuponów 16,7...jeżeli dobrze zrozumiałem to chciałeś stworzyć takie cos? tak?

K 0

kpelczar

Użytkownik
Dokładnie, postawiłem te zespoły ????
Tak, chodzi mi o to, o czym mówisz.
Czyli jeśli dobrze zrozumiałem, to jak kliknę kurs na przykład pod &quot;1&quot;, potem pojawia się z lewej okno, w którym mogę wpisać kwotę, i w tym momencie wpisać kwotę, czy przejść do następnego zdarzenia?

uzytkownik-7288 4

uzytkownik-7288

Użytkownik