>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

Pytanie dot. metod gry

I 0

inision

Użytkownik
Witam, ja z racji tego, że nie znam się zbyt dobrze na sporcie, wysyłając swoje kupony korzystam tylko i wyłącznie z typów z działu vip typy oraz typy dnia. Ale dużo tego jest i czasem trudno ocenić który typ jest bardziej prawdopodobny;p Mój plan jest taki a by grać za drobne kwoty obstawiając 4-5 zdarzeń na jednym kuponie ako, po łącznym kursie około 8-10.
Co o tym myślicie? Czy jest to dobry pomysł? Wszelkie pomysły, wskazówki itp. mile widziane: )

Pozdrawiam

leooo90 5

leooo90

Użytkownik
Radze Ci grać kurs ako 2,00 - 2,30 do odpowiednio przeanalizowanymi zdarzeniami i zeby nie bylo wiecej niz 3 mecze za np. 1Ozl. Wygrywasz 20zl i znowu stawiasz cała wygrana po takim samym kursie i wygrywasz 40 zl.

Szukanie zdarzeń na siłe nie ma sensu, lepie poczekać dzień, dwa. Najlepiej analizuj jedną ligę, i nią graj a uwierz mi efekty bedą.

Kiedyś też grałem za 2-3zl kupon a do wygrania 100zl lub wiecej ale sensu to nie ma. Najważniejsze to analiza i przemyślane stawkowanie ;)

Pozdrawiam ;)

leooo90 5

leooo90

Użytkownik
tylko single! najlepiej powyżej 1,50. Rynek jest potężny, jest z czego wybierać
Jak najbardziej ???? tylko jeszcze sprawda czy u buków naziemnych czy internetowych, bo jednak 12% podatku u naziemnych robi swoje.

9adrian2 37

9adrian2

Użytkownik
Radze Ci grać kurs ako 2,00 - 2,30 do odpowiednio przeanalizowanymi zdarzeniami i zeby nie bylo wiecej niz 3 mecze za np. 1Ozl. Wygrywasz 20zl i znowu stawiasz cała wygrana po takim samym kursie i wygrywasz 40 zl.
Stawkowanie kompletnie bez sensu. Grając vabank nigdy nie wygrasz w miarę &quot;dobrych&quot; pieniędzy - więc nie pisz bzdur.