>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<
  • Przypomnienie i prośba o zapoznanie oraz stosowanie się do wymienionych wytycznych odnośnie rozliczania swoich typów na forum!
    TUTAJ!

• Nowy projekt na forum!
    Podziel się swoim kuponem!

• Zaobserwuj nasze profile na Insta, X oraz FB i zgarnij gwarantowaną nagrodę!
    SOCIAL MEDIA!

• Zapraszamy do dołączenia do naszej grupy na Facebooku
    👉 TUTAJ 👈

Fortuna bonus

pytania początkującego

L 0

luk89

Użytkownik
Witam wszystkich. Na początku chciałbym zaznaczyć, że nigdy wcześniej nie obstawiałem meczów u internetowych bukmacherów także jestem trochę zielony. Zdążyłem już założyć konto w bah&#39;u, ale trafiłem tutaj i znalazłem trochę negatywnych opinii na jego temat. Daję sobie z nim spokój, ale teraz mam dylemat: gdzie zacząć grać ???? ?
Zastanawiam się nad Ekspekt i Bet365. Obstawiać planuję mecze piłki kopanej, czasem siatkówka po 1-3 mecze na kupon. Byłem za Betem (te 2 stówki na początek mnie skusiły ???? ), ale gdzieś tu na forum spotkałem się z historią gdzie były problemy z wypłatą kasy. Co radzicie? Może jeszcze coś innego niż to nad czym się zastanawiam?
Drugim problemem jaki mam jest to, w jaki sposób przesłać pieniądze. Najbardziej interesowałoby mnie przesłanie z konta bankowego bezpośrednio na moje konto u bukmachera, ale widziałem że niektórzy odradzają przelew. Dlaczego?
Pozdrawiam

dawid.400 14K

dawid.400

Forum VIP
Witam ;)
Przed założeniem kolejnego tematu używamy opcji Szukaj
Jeśli masz wątpliwości którego bukmachera wybrać to szukaj tutaj
Bukmacherzy Internetowi
lub tutaj
Najlepszy bukmacher internetowy

Jeśli chodzi o płatności to zapraszam tutaj Płatności Online