>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Pytania laika

M 0

mkestragar

Użytkownik
Witam wszystkich użytkowników otóz jestem początkującym pokerzystą i mam do Was kilka pytań

a mianowicie jezeli chodzi o sprawy zasad, ogolnej postawy, taktyki, to tutaj chyba wystarczy poszukac kilka stron w internecie niz kupowac jakies ksiazki ktore nic nie wniosa (np: z merlina) no i moze czasami dokupic CARD PLAYER bo nawet ciekawa jest ta gazetka.

jezeli chodzi o sama rozgrywke to narazie jestem zarejestrowany na BAH i mam sciagniete oprogramowanie do pokera firmy BOSS. mysle ze na poczatek starczy ale ile mozna miec kont tutaj bo np w Paradise tez jest :/

w sumie to w przyszlosci chcialbym grac tylko na POKERSTARS albo PARTYPOKER wiec na pewno trzeba miec konto w MONEYBOOKERS a tutaj cos chyba nie mam do tego przekonania nie wiem czemu, czytalem ze niektorzy maja problemy :/ a konto w banku mam w intelligo.

i jeszcze jedno male pytanko: Co do FREEROLLI to chcialem sie zapisac do jednego z nich i pojawilo sie takie cos na BAH ...

&quot;udzial w tym turnieju wymaga udzialu w 25 rozdaniach objetych prowizja w ciagu 2 dni od poczatku turnieju, zagrales w 0 rozdaniach objetych prowizja. Nie spelniasz wymogow by uczestniczyc w turnieju&quot;

czyli zebym sie zarejestrowal do tego freerolla to musze wczesniej (max 2 dni wczesniej) rozegrac 25 rozdan for cash? czy musze je wygrac czy tylko siedziec itp? ????

i na koniec takie male spostrzezenie tak sobie wczoraj gralem for fun to wogole nie ma jak blefowac bo i tak zawsze zostniesz sprawdzony przez kilka osob czy masz dobra czy nie karte for cash to juz troche inaczej bo niektorzy sie boja grac jak ktos ciagle betuje,, w turniejach podobnie

Pozdrawiam i dziekuje.
 
S 11

support75

Użytkownik
wiec pare rad.
POKERSTARS - dobry poziom
PARTYPOKER - slaby poziom - polecam