esend
Użytkownik
cześć,
mam następujący problem otóż zleciłem wypłate dwóch sum pieniędzy. Dostałem potwierdzenie z financial supportu i zacząłem czekać...po 5 dniach roboczych wpłyneła pierwsza suma, ale druga (większa) nie wpłyneła do dzisiaj. Support twierdzi iż pieniądze zostały przelane, ale na koncie ich nie ma. Czy możliwe żeby mój bank księgował pieniądze tak długo ? To grubo ponad tydzień!
Możecie mi coś doradzić ?
Nigdy nie miałem problemów z bwin, i bardzo ich szanuje za to, ale ta sprawa już się naprawde długo ciągnie!
Co moge w tym wypadku zrobic? Zdarzyło się coś podobnego komuś ?
Pozdrawiam
mam następujący problem otóż zleciłem wypłate dwóch sum pieniędzy. Dostałem potwierdzenie z financial supportu i zacząłem czekać...po 5 dniach roboczych wpłyneła pierwsza suma, ale druga (większa) nie wpłyneła do dzisiaj. Support twierdzi iż pieniądze zostały przelane, ale na koncie ich nie ma. Czy możliwe żeby mój bank księgował pieniądze tak długo ? To grubo ponad tydzień!
Możecie mi coś doradzić ?
Nigdy nie miałem problemów z bwin, i bardzo ich szanuje za to, ale ta sprawa już się naprawde długo ciągnie!
Co moge w tym wypadku zrobic? Zdarzyło się coś podobnego komuś ?
Pozdrawiam