Witam wszystkich,
Mam problem z Bet365, jakiś miesiąc temu po wygraniu około tysiąca złotych, moje konto zostało zablokowane.
Wysłałam maila do Bet365 z zapytaniem, czy mogą sprawdzić konto ponieważ nie mogę się na nie dostać. Otrzymałam taką odpowiedź:
Uprzejmie informuję, że Pani konto zostało czasowo zablokowane przez Dział Bezpieczenstwa bet365. W celu jego odblokowania prosimy o następujące dokumenty:
1. skan lub zdjęcie dowodu tożsamości wykonane w ten sposób aby widoczna była Pani twarz - to znaczy Pani trzymająca w ręku swój dokument na stronie ze zdjęciem
2. podanie Kodu Weryfikacyjnego, który został wysłany na Pani adres pocztą
3. przesłanie na nasz adres e-mail kopii wyciągu z konta bankowego z którego dokonywała Pani depozytów
Skompletowałam wymagane dokumenty i wysłałam. Nawiasem mówiąc nie rozumiem po co im moje zdjęcie, ciekawe czy wysłaliby mi swoje zdjęcia z dowodami przystawionymi do twarzy, przecież chodzi o bezpieczeństwo moich pieniędzy.
Przekonana, że za krótki okres czasu będę miała dostęp do konta, czekałam na odpowiedź. Z tego stanu przekonania wyprowadził mnie kolejny mail:
Uprzejmie informuję, że nadal czekamy na kopię dodatkowego dowodu tożsamości.
Akceptujemy:
- paszport (ze strony ze zdjęciem)
- prawo jazdy
Czekają na dodatkowy dokument, no dobrze, z tym że nie było ani słowa o tym w pierwszym mailu, a było, że odblokują konto. Więc wyminęli się z prawdą. Trudno, widocznie takie mają standardy, wysłałam paszport i legitymację studencką, prawa jazdy nie posiadam.
Minęło kilka dni, konto nadal zablokowane, więc poprosiłam ponownie o dostęp. Tym razem odpowiedź, że odpowiedni dział weryfikuje dokumenty, jak zweryfikuje, to się odezwą. I to by było tyle. Trochę zdawkowa odpowiedź. Po oczekiwaniu kolejnego dnia, wysłałam zapytanie o weryfikacje, jednak tym razem bez odpowiedzi.
Postanowiłam porozmawiać na czacie, ponieważ zaczęłam się niepokoić. To przebieg rozmowy:
Alicja Z dołączył(-a) do tej rozmowy.
Rozmawia Pan/Pani z Alicja Z
Alicja Z Witam w Czacie na żywo bet365. W czym mogę pomóc?
Dorota witam
Dorota chodzi o dostęp do konta, wysłałam maila i nikt nie raczył odpowiedzieć
Dorota czekam praktycznie miesiąc na dostęp
Dorota proszę coś z tym zrobić
Alicja Z Pani konto jest w dalszym ciagu sprawdzane przez dzial weryfikacyjny.
Dorota ile to jeszcze będzie trwało?
Alicja Z Moze to jeszcze potrwac do kilku dni.
Dorota nie mam dostępu do konta już miesiąc i dalej mam czekać
Alicja Z Jak tylko otrzymamay jakakolwiek informacje na temat Pani konta skontaktujemy sie z Pania.
Dorota proszę określić termin, już raz wprowadziliście mnie w błąd
Dorota na początku dostałam maila, że mam wysłać dowód, wpłatę i kod weryfikacyjny, wtedy konto będzie dostępne, zrobiłam to i dalej nie jest
Alicja Z Niestety przelozeni z dzialu weryfikacyjnego w dalszym ciagu sprawdzaja Pani konto.
Alicja Z #Nie moge dokladnie okreslic kiedy bedzie decyzja na temat konta.
Dorota co to znaczy kilka dni, w następnym tygodniu?
Alicja Z Niestety dokladnie nie moge tego okreslic.
Dorota niepoważne podejście do klienta, nie jest w stanie Pani tego określić, czyli krótko mówiąc może to być za kolejny miesiąc
Alicja Z W ciagu kilku najblizszych dni powinnismy otrzymac decyzje.
Alicja Z Przepraszamy za wszelkie niedogodności z tym związane.
Dorota ja już wam nie wierzę
Alicja Z Czy jest jeszcze coś, w czym możemy dzisiaj pomóc?
Dorota dajcie mi dostęp do konta, tylko tyle
Dorota albo przynajmniej niech Pani się tym zajmie
Alicja Z Jesli nie ma Pani innych pytan bede musiala zakonczyc czat.
Alicja Z Niestety ja nic wiecej w tej sprawie nie moge zrobic.
Dorota dziwne podejście
Może byłam troszkę niemiła, ale czekam naprawdę długo i nikt nie chce zająć się tą sprawą. Bo tak interpretuje długą weryfikację.
No i teraz pytanie, czy możecie mi coś poradzić, co zrobić? Czy jest ktoś kto zajmuje się takimi sprawami? Byłoby super jakby ktoś mi pomógł, inaczej jestem zdana na łaskę tych ludzi, a jak widać nie są oni zbyt rzetelni.
Pozdrawiam.
Mam problem z Bet365, jakiś miesiąc temu po wygraniu około tysiąca złotych, moje konto zostało zablokowane.
Wysłałam maila do Bet365 z zapytaniem, czy mogą sprawdzić konto ponieważ nie mogę się na nie dostać. Otrzymałam taką odpowiedź:
Uprzejmie informuję, że Pani konto zostało czasowo zablokowane przez Dział Bezpieczenstwa bet365. W celu jego odblokowania prosimy o następujące dokumenty:
1. skan lub zdjęcie dowodu tożsamości wykonane w ten sposób aby widoczna była Pani twarz - to znaczy Pani trzymająca w ręku swój dokument na stronie ze zdjęciem
2. podanie Kodu Weryfikacyjnego, który został wysłany na Pani adres pocztą
3. przesłanie na nasz adres e-mail kopii wyciągu z konta bankowego z którego dokonywała Pani depozytów
Skompletowałam wymagane dokumenty i wysłałam. Nawiasem mówiąc nie rozumiem po co im moje zdjęcie, ciekawe czy wysłaliby mi swoje zdjęcia z dowodami przystawionymi do twarzy, przecież chodzi o bezpieczeństwo moich pieniędzy.
Przekonana, że za krótki okres czasu będę miała dostęp do konta, czekałam na odpowiedź. Z tego stanu przekonania wyprowadził mnie kolejny mail:
Uprzejmie informuję, że nadal czekamy na kopię dodatkowego dowodu tożsamości.
Akceptujemy:
- paszport (ze strony ze zdjęciem)
- prawo jazdy
Czekają na dodatkowy dokument, no dobrze, z tym że nie było ani słowa o tym w pierwszym mailu, a było, że odblokują konto. Więc wyminęli się z prawdą. Trudno, widocznie takie mają standardy, wysłałam paszport i legitymację studencką, prawa jazdy nie posiadam.
Minęło kilka dni, konto nadal zablokowane, więc poprosiłam ponownie o dostęp. Tym razem odpowiedź, że odpowiedni dział weryfikuje dokumenty, jak zweryfikuje, to się odezwą. I to by było tyle. Trochę zdawkowa odpowiedź. Po oczekiwaniu kolejnego dnia, wysłałam zapytanie o weryfikacje, jednak tym razem bez odpowiedzi.
Postanowiłam porozmawiać na czacie, ponieważ zaczęłam się niepokoić. To przebieg rozmowy:
Alicja Z dołączył(-a) do tej rozmowy.
Rozmawia Pan/Pani z Alicja Z
Alicja Z Witam w Czacie na żywo bet365. W czym mogę pomóc?
Dorota witam
Dorota chodzi o dostęp do konta, wysłałam maila i nikt nie raczył odpowiedzieć
Dorota czekam praktycznie miesiąc na dostęp
Dorota proszę coś z tym zrobić
Alicja Z Pani konto jest w dalszym ciagu sprawdzane przez dzial weryfikacyjny.
Dorota ile to jeszcze będzie trwało?
Alicja Z Moze to jeszcze potrwac do kilku dni.
Dorota nie mam dostępu do konta już miesiąc i dalej mam czekać
Alicja Z Jak tylko otrzymamay jakakolwiek informacje na temat Pani konta skontaktujemy sie z Pania.
Dorota proszę określić termin, już raz wprowadziliście mnie w błąd
Dorota na początku dostałam maila, że mam wysłać dowód, wpłatę i kod weryfikacyjny, wtedy konto będzie dostępne, zrobiłam to i dalej nie jest
Alicja Z Niestety przelozeni z dzialu weryfikacyjnego w dalszym ciagu sprawdzaja Pani konto.
Alicja Z #Nie moge dokladnie okreslic kiedy bedzie decyzja na temat konta.
Dorota co to znaczy kilka dni, w następnym tygodniu?
Alicja Z Niestety dokladnie nie moge tego okreslic.
Dorota niepoważne podejście do klienta, nie jest w stanie Pani tego określić, czyli krótko mówiąc może to być za kolejny miesiąc
Alicja Z W ciagu kilku najblizszych dni powinnismy otrzymac decyzje.
Alicja Z Przepraszamy za wszelkie niedogodności z tym związane.
Dorota ja już wam nie wierzę
Alicja Z Czy jest jeszcze coś, w czym możemy dzisiaj pomóc?
Dorota dajcie mi dostęp do konta, tylko tyle
Dorota albo przynajmniej niech Pani się tym zajmie
Alicja Z Jesli nie ma Pani innych pytan bede musiala zakonczyc czat.
Alicja Z Niestety ja nic wiecej w tej sprawie nie moge zrobic.
Dorota dziwne podejście
Może byłam troszkę niemiła, ale czekam naprawdę długo i nikt nie chce zająć się tą sprawą. Bo tak interpretuje długą weryfikację.
No i teraz pytanie, czy możecie mi coś poradzić, co zrobić? Czy jest ktoś kto zajmuje się takimi sprawami? Byłoby super jakby ktoś mi pomógł, inaczej jestem zdana na łaskę tych ludzi, a jak widać nie są oni zbyt rzetelni.
Pozdrawiam.