Witam,
otrzymałem parę razy płatność na moje
zweryfikowane konto skrill i dzisiaj dostałem powiadomienie o takiej treści jak poniżej oraz blokade na wypłatę środków
więc pytanie czy jako osoba prywatna moge odbierać płatności od kogoś? Czy musze mięć do tego konto biznesowe?
Pomoże ktoś, jak wyjść z tego dołka?
otrzymałem parę razy płatność na moje
zweryfikowane konto skrill i dzisiaj dostałem powiadomienie o takiej treści jak poniżej oraz blokade na wypłatę środków
więc pytanie czy jako osoba prywatna moge odbierać płatności od kogoś? Czy musze mięć do tego konto biznesowe?
Pomoże ktoś, jak wyjść z tego dołka?
Szanowny/a Panie/i XXXXXXXX,
Dziękujemy za wybór Skrill jako Twojego operatora płatności online.
Uprzejmie prosimy o uważne zapoznanie się z treścią niniejszej wiadomości, ponieważ zawiera ona instrukcje dotyczące przeprowadzenia procesu weryfikacji Twojej tożsamości na potrzeby konta Skrill .
Skrill jako niebędąca bankiem, instytucja finansowa regulowana przez FSA (Urząd Nadzoru Usług Finansowych) jest zobowiązany do gromadzenia możliwych do zidentyfikowania danych osobowych w celu potwierdzenia tożsamości danego użytkownika w momencie osiągnięcia określonego obrotu w naszym systemie. Wszelkie informacje, które otrzymujemy od naszych użytkowników w trakcie procesu weryfikacji będą wykorzystywane wyłącznie w zgodzie z zapisami Data Protection Act of 1998 (Ustawa o ochronie danych osobowych).
W ramach procedury weryfikacji funkcjonalność Twojego konta Skrill w zakresie transakcji wychodzących została tymczasowo ograniczona.
W celu ukończenia procesu weryfikacji i zniesienia nałożonych ograniczeń uprzejmie prosimy o potwierdzenie zamierzonego celu korzystania z konta oraz rodzaju działań jakie są realizowane w jego ramach.
Twoje konto jest wykorzystywane w celach osobistych jeśli:
- Używasz Skrill dla dokonywania płatności online za produkty i usługi
- Wysyłasz za pośrednictwem Skrill pieniądze na swoje własne konto bankowe znajdujące się za granicą
- Wysyłasz pieniądze do swoich krewnych
Twoje konto jest wykorzystywane w celach handlowych/komercyjnych jeśli:
- Otrzymujesz płatności za produkty/usługi, które sprzedajesz (np. ze swojego sklepu internetowego)
- Otrzymujesz za pośrednictwem Skrill wynagrodzenie za wykonane zlecenia/usługi (np. za usługi świadczone jako freelancer)
- Używasz Skrill dla dokonywania płatności na rzecz swoich dostawców
- Używasz Skrill dla dokonywania płatności na rzecz swoich pracowników
Będziemy wdzięczni, jeśli otrzymamy również krótki opis działalności Twojej firmy. Ułatwi, to przeprowadzenie całego procesu weryfikacji.
Prosimy o przesłanie powyższych informacji na adres e-mail: lub na adres pocztowy:
Skrill Ltd.
Welken House
10-11 Charterhouse Square
London
EC1M 6EH
United Kingdom
Po otrzymaniu wyżej wymienionych wyjaśnień przeprowadzenie weryfikacji Twojego konta może zająć do 2 dni roboczych. Po przeprowadzonej z powodzeniem weryfikacji otrzymasz e-mail potwierdzający zweryfikowanie konta oraz zniesienie nałożonych ograniczeń.
Prosimy mieć na uwadze, iż jesteśmy prawnie zobowiązani do zablokowania konta i wszystkiego rodzaju płatności, w przypadku gdy weryfikacja nie zostania zakończona w terminie 21 dni od momentu otrzymania niniejszej wiadomości.
Z góry dziękujemy za Twoją współpracę w tej sprawie i oczekujemy na skontaktowanie się z nami wkrótce.
Z Wyrazami Szacunku,
Skrill Dział Weryfikacji