K
0
kaziuretka
Użytkownik
Witam!
Na początku chce zaznaczyć że korzystam ze Skrill już dłuuuugi czas i nigdy nie miałem z tym problemu. Problem zaistniał gdy w poniedziałek wpłaciłem 140 zł na swoje konto skrill przez SOFORT. Napisane jest że pieniądze pojawią się na moim koncie natychmiastowo...jest czwartek pieniędzy nie ma, ale co ciekawe widnieją one w historii transakcji jako zasilenie (przetworzone) jednak saldo na koncie wciąż wynosi 0. Druga sprawa że jak chce wpłacić kase do bet365 przez skrill pojawia mi się taki komunikat: "przykro nam płatność nie powiodła się. Dostęp do Twojego konta jest ograniczony z powodów bezpieczeństwa. Udaj się na stronę skrill pomoc, w celu rozwiązania tego problemu". No dobra więc pisze do nich maila (nie jednego już ale chyba ze 3) i oczywiście ZERO odzewu. Miał ktoś podobną sytuację? Wiecie co mogę zrobić? Będę wdzięczny za pomoc.
Na początku chce zaznaczyć że korzystam ze Skrill już dłuuuugi czas i nigdy nie miałem z tym problemu. Problem zaistniał gdy w poniedziałek wpłaciłem 140 zł na swoje konto skrill przez SOFORT. Napisane jest że pieniądze pojawią się na moim koncie natychmiastowo...jest czwartek pieniędzy nie ma, ale co ciekawe widnieją one w historii transakcji jako zasilenie (przetworzone) jednak saldo na koncie wciąż wynosi 0. Druga sprawa że jak chce wpłacić kase do bet365 przez skrill pojawia mi się taki komunikat: "przykro nam płatność nie powiodła się. Dostęp do Twojego konta jest ograniczony z powodów bezpieczeństwa. Udaj się na stronę skrill pomoc, w celu rozwiązania tego problemu". No dobra więc pisze do nich maila (nie jednego już ale chyba ze 3) i oczywiście ZERO odzewu. Miał ktoś podobną sytuację? Wiecie co mogę zrobić? Będę wdzięczny za pomoc.