zlecilem dzisiaj wyplate z buka na MB i wszystko ok. kasa doszla.
chcialem wplacic ja z MB na innego buka i wyskakuje komunikat
"our account is currently restricted for security reasons. To resolve this please visit"
konto mam zweryfikowane, uzywam go juz od kilku lat systematycznie i nie bylo nigdy problemow. dzisiaj zlozylem wniosek o karte MB i przy etapie wyslania im skanow dokumentow zatrzymalem sie gdyz nie mam skanow na kompie zeby im wyslac.
czy to moze miec jakis wplyw na ten komunikat?
chcialem wplacic ja z MB na innego buka i wyskakuje komunikat
"our account is currently restricted for security reasons. To resolve this please visit"
konto mam zweryfikowane, uzywam go juz od kilku lat systematycznie i nie bylo nigdy problemow. dzisiaj zlozylem wniosek o karte MB i przy etapie wyslania im skanow dokumentow zatrzymalem sie gdyz nie mam skanow na kompie zeby im wyslac.
czy to moze miec jakis wplyw na ten komunikat?