Witam. Jeśli to zły dział to proszę o przeniesienie.
Mam pewien problem, a mianowicie przelałem pieniądze na bwin za pomocą przelewu bankowego (bank pko) w zeszły piątek i pieniądze miały dziś dojść. Z ciekawości napisałem emaila do bwin kiedy mogę się spodziewać zasilenia konta i otrzymałem taki email zwrotny:
" Informujemy również, iż w dniu 07.12.2012 dokonał Pan nieudanej próby wpłaty w kwocie XXX PLN poprzez Online banking. Przypominamy, iż wpłata za pomocą Online banking nie jest zwykłym przelewem bankowym i do jej realizacji potrzebne jest konto w serwisie MoneyBookers.
Pana transakcje nie zostały dokończone i pieniądze do nas nie wpłynęły. Prosimy o bezpośredni kontakt z serwisem MoneyBookers, w celu uzyskania szczegółów transakcji."
Co mam teraz zrobić, aby te pieniądze doszły na moje konto?
Z góry dziękuję za pomoc.
Mam pewien problem, a mianowicie przelałem pieniądze na bwin za pomocą przelewu bankowego (bank pko) w zeszły piątek i pieniądze miały dziś dojść. Z ciekawości napisałem emaila do bwin kiedy mogę się spodziewać zasilenia konta i otrzymałem taki email zwrotny:
" Informujemy również, iż w dniu 07.12.2012 dokonał Pan nieudanej próby wpłaty w kwocie XXX PLN poprzez Online banking. Przypominamy, iż wpłata za pomocą Online banking nie jest zwykłym przelewem bankowym i do jej realizacji potrzebne jest konto w serwisie MoneyBookers.
Pana transakcje nie zostały dokończone i pieniądze do nas nie wpłynęły. Prosimy o bezpośredni kontakt z serwisem MoneyBookers, w celu uzyskania szczegółów transakcji."
Co mam teraz zrobić, aby te pieniądze doszły na moje konto?
Z góry dziękuję za pomoc.