Witam, mam problem a mianowicie wczoraj przed 17 przelałem 65 zł na bwin przy pomocy bank browser czy jakoś tak sposób to internetowy przelew przez ing bank online. Pieniądze do dzisiaj nie doszły... napisałem do bwin dostałem odpowiedź
Uprzejmie informujemy, że w dniu 10.12.2012 dokonał Pan dwóch nieudanych prób wpłat w kwotach 2 x 65,00 PLN poprzez Online banking. Przypominamy, iż nie jest to zwykły przelew bankowy - pośrednikiem w tej transakcji jest serwis MoneyBookers. Pana transakcje nie zostały dokończone i pieniądze do nas nie wpłynęły.
Prosimy zalogować się do konta MoneyBookers podając adres e-mail oraz hasło, które wybrał Pan podczas dokonywania wpłaty.
Jeśli wspomniana kwota znajduje się na Pana koncie MoneyBookers prosimy o bezpośredni kontakt z MoneyBookers, w celu uzyskania szczegółów transakcji. Dane kontaktowe do tego serwisu znajdzie Pan pod poniższym linkiem:
zalogowałem się na moneybookers a tam saldo 0.00 jak mam odzyskać pieniądze napisałem drugi raz do bwin dostałem odpowiedź
Z przykrością informujemy, że nie jesteśmy w stanie Panu pomóc w kwestii wpłaty z dnia 10.12.2012, w kwocie 65.00 PLN.
Prosimy o bezpośredni kontakt z serwisem MoneyBookers, w celu uzyskania szczegółów transakcji. Dane kontaktowe do tego serwisu znajdzie Pan pod poniższym linkiem:
Ja mam teraz dzwonić za granice żeby dowiedzieć się gdzie są moje pieniądze ? przecież to jakaś parodia prosze o jakąś podpowiedź z waszej strony co mam teraz dalej zrobić.
Pozdrawiam
Uprzejmie informujemy, że w dniu 10.12.2012 dokonał Pan dwóch nieudanych prób wpłat w kwotach 2 x 65,00 PLN poprzez Online banking. Przypominamy, iż nie jest to zwykły przelew bankowy - pośrednikiem w tej transakcji jest serwis MoneyBookers. Pana transakcje nie zostały dokończone i pieniądze do nas nie wpłynęły.
Prosimy zalogować się do konta MoneyBookers podając adres e-mail oraz hasło, które wybrał Pan podczas dokonywania wpłaty.
Jeśli wspomniana kwota znajduje się na Pana koncie MoneyBookers prosimy o bezpośredni kontakt z MoneyBookers, w celu uzyskania szczegółów transakcji. Dane kontaktowe do tego serwisu znajdzie Pan pod poniższym linkiem:
zalogowałem się na moneybookers a tam saldo 0.00 jak mam odzyskać pieniądze napisałem drugi raz do bwin dostałem odpowiedź
Z przykrością informujemy, że nie jesteśmy w stanie Panu pomóc w kwestii wpłaty z dnia 10.12.2012, w kwocie 65.00 PLN.
Prosimy o bezpośredni kontakt z serwisem MoneyBookers, w celu uzyskania szczegółów transakcji. Dane kontaktowe do tego serwisu znajdzie Pan pod poniższym linkiem:
Ja mam teraz dzwonić za granice żeby dowiedzieć się gdzie są moje pieniądze ? przecież to jakaś parodia prosze o jakąś podpowiedź z waszej strony co mam teraz dalej zrobić.
Pozdrawiam