W
0
wojtek_kielce
Użytkownik
Witam,
mam problem z odblokowaniem konta na bwin. Zablokowałem go na czas nieokreślony i zgodnie z rozmową telefoniczną z konsultantką bwin w ubiegłą sobotę tj 09.02 powinienem mieć możliwość odblokowania konta. Wykonałem telefon do nich w sobotę i zostałem poproszony o skan dokumentu tożsamości- co oczywiście zrobiłem i pani powiedziała że w tym dniu tj sobota dostanę emaila z informacją o dostępie do konta. Do chwili obecnej nie dostałem od nich żadnej informacji. Wykonałem telefon dziś i wczoraj i dostałem odpowiedź , że przesłali sprawę do działu finansowo technicznego i nie wiedzą co i jak z moim kotem. Czy ktoś z Was był w podobnej sytuacji i może służyć podpowiedzią co robić dalej ?
wojtek
mam problem z odblokowaniem konta na bwin. Zablokowałem go na czas nieokreślony i zgodnie z rozmową telefoniczną z konsultantką bwin w ubiegłą sobotę tj 09.02 powinienem mieć możliwość odblokowania konta. Wykonałem telefon do nich w sobotę i zostałem poproszony o skan dokumentu tożsamości- co oczywiście zrobiłem i pani powiedziała że w tym dniu tj sobota dostanę emaila z informacją o dostępie do konta. Do chwili obecnej nie dostałem od nich żadnej informacji. Wykonałem telefon dziś i wczoraj i dostałem odpowiedź , że przesłali sprawę do działu finansowo technicznego i nie wiedzą co i jak z moim kotem. Czy ktoś z Was był w podobnej sytuacji i może służyć podpowiedzią co robić dalej ?
wojtek