lukas155
Użytkownik
Witam, zakładam ten temat w imieniu kumpla, który poprosił mnie o to, ponieważ miał on wątpliwości czy dostatecznie jasno przedstawiłby sytuację.
Chodzi o to, że przy rejestracji w Gamebookers, źle wpisał numer telefonu i teraz dostał e-maila, że chcą do niego zadzwonić w celu weryfikacji. I teraz ma problem, bo wpłacić 2 stówy i nie może wypłacić, bo nie ma zweryfikowanego konta. czy da się coś na to poradzić?? Czy mógłby np. wysłąc im na e-mail swój poprawny numer i wtedy oni zadzwonili by na ten?
Z góry dzięki za pomoc
Chodzi o to, że przy rejestracji w Gamebookers, źle wpisał numer telefonu i teraz dostał e-maila, że chcą do niego zadzwonić w celu weryfikacji. I teraz ma problem, bo wpłacić 2 stówy i nie może wypłacić, bo nie ma zweryfikowanego konta. czy da się coś na to poradzić?? Czy mógłby np. wysłąc im na e-mail swój poprawny numer i wtedy oni zadzwonili by na ten?
Z góry dzięki za pomoc