Szkoda do nich pisać, ja na odpowiedź czekam już ponad 10 dni.
Postanowiłem podpiąć się pod ten temat, bo również mam problem ze
Skrill. A mianowicie, pewnego pięknego popołudnia chciałem zlecić wpłatę do MarathonBet w wysokości 50 złotych. Zalogowałem się, wszedłem w depozyt i pomyślałem sobie że na początku wpiszę 10 euro i sprawdzę po jakim kursie liczony jest kurs euro, abym mógł wpłacić równe 50 złotych. Zrobiłem jak pomyślałem, pieniądze ze
Skrill pobrane i...no właśnie pieniędzy ani tu ani tam nie ma. Znikły, gdzieś w czeluściach internetu. Pisałem do Marathonu oni powiedzieli że nic nie mogą zrobić. Stąd moje pytanie, czy ktoś miał podobną sytuacje? I co za tym idzie, chcę zadzwonić do tych łobuzów ze
Skrilla tylko że mój język angielski jest very very przeciętny. Słyszałem że dzwoniąc rozmawiamy jednak z obsług która mówi w naszym języku. Jak to działa, od razu numer z PL jest przekierowany do polskojęzycznego supportu?