Mam taki oto problem. Wpłaciłam niedawno na bwin 4000zl potem zagrałam za 10 zł i wypłaciłam zaraz potem cala kwotę razem z wygrana (tzn. około 4050 zł). Dzień później dostałam taki oto mail od supportu bwin:
"Uprzejmie informujemy, że wpłacona kwota musi zostać obrócona, gdyż wypłacane są wyłącznie wygrane. Należy wykorzystać na zakłady pełną kwotę, która została wpłacona.
Musimy przeprowadzić analizę Pani konta bwin. W celu przeprowadzenia pełnej analizy Pani konta bwin, prosimy o przesłanie nam dokumentu potwierdzającego Pana adres zamieszkania (np. rachunek za elektryczność, wodę lub każdy inny rachunek wystawiony na Pani dane). Prosimy, aby dokument ten nie był starszy niż 3 miesiące.
Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z poniższym punktem naszego regulamunu:
ODPOWIEDZIALNOŚĆ CYWILNA/PRZETWARZANIE DANYCH
4. Spółka ma prawo wykluczyć użytkownika z uczestnictwa w całej ofercie bez podawania przyczyn.
Pani konto musi pozostać zablokowane do momentu przeprowadzanie odpowiednich kontroli i w tym celu potrzebujemy oficjalne potwierdzenia Pana miejsca zamieszkania. Niestety ze względów bezpieczeństwa nie możemy podać szerszej informacji na temat powodu, dla którego potrzebujemy taki dokument.
Przelew bankowy nie jest niestety akceptowanym w takiej sytuacji dokumentem. Prosimy jednak o wysłanie oficjalnego potwierdzenia Pana miejsca zameldowania.
W związku z faktem, że nie ma Pani dostępu do konta bwin, prosimy o wysłanie kopii dokumentu e-mailem na adres lub faksem na numer 0043 1 2053 30 18000. W tym przypadku prosimy o dopisanie nazwy użytkownika na kopii dokumentu.
Dziękujemy za współpracę.
Prosimy o kontakt w przypadku dodatkowych pytań.
Z poważaniem,
Support Team z bwin
bwin wspiera ideę Responsible gaming"
i czy w związku z tym mogę spodziewać się jakichś problemów? po co im mój adres zamieszkania i co ma on wspólnego z analizą konta?
"Uprzejmie informujemy, że wpłacona kwota musi zostać obrócona, gdyż wypłacane są wyłącznie wygrane. Należy wykorzystać na zakłady pełną kwotę, która została wpłacona.
Musimy przeprowadzić analizę Pani konta bwin. W celu przeprowadzenia pełnej analizy Pani konta bwin, prosimy o przesłanie nam dokumentu potwierdzającego Pana adres zamieszkania (np. rachunek za elektryczność, wodę lub każdy inny rachunek wystawiony na Pani dane). Prosimy, aby dokument ten nie był starszy niż 3 miesiące.
Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z poniższym punktem naszego regulamunu:
ODPOWIEDZIALNOŚĆ CYWILNA/PRZETWARZANIE DANYCH
4. Spółka ma prawo wykluczyć użytkownika z uczestnictwa w całej ofercie bez podawania przyczyn.
Pani konto musi pozostać zablokowane do momentu przeprowadzanie odpowiednich kontroli i w tym celu potrzebujemy oficjalne potwierdzenia Pana miejsca zamieszkania. Niestety ze względów bezpieczeństwa nie możemy podać szerszej informacji na temat powodu, dla którego potrzebujemy taki dokument.
Przelew bankowy nie jest niestety akceptowanym w takiej sytuacji dokumentem. Prosimy jednak o wysłanie oficjalnego potwierdzenia Pana miejsca zameldowania.
W związku z faktem, że nie ma Pani dostępu do konta bwin, prosimy o wysłanie kopii dokumentu e-mailem na adres lub faksem na numer 0043 1 2053 30 18000. W tym przypadku prosimy o dopisanie nazwy użytkownika na kopii dokumentu.
Dziękujemy za współpracę.
Prosimy o kontakt w przypadku dodatkowych pytań.
Z poważaniem,
Support Team z bwin
bwin wspiera ideę Responsible gaming"
i czy w związku z tym mogę spodziewać się jakichś problemów? po co im mój adres zamieszkania i co ma on wspólnego z analizą konta?