>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<
Fortuna bonus

problem z bwin.. analiza konta?

C 0

carmazeen

Użytkownik
Mam taki oto problem. Wpłaciłam niedawno na bwin 4000zl potem zagrałam za 10 zł i wypłaciłam zaraz potem cala kwotę razem z wygrana (tzn. około 4050 zł). Dzień później dostałam taki oto mail od supportu bwin:

&quot;Uprzejmie informujemy, że wpłacona kwota musi zostać obrócona, gdyż wypłacane są wyłącznie wygrane. Należy wykorzystać na zakłady pełną kwotę, która została wpłacona.
Musimy przeprowadzić analizę Pani konta bwin. W celu przeprowadzenia pełnej analizy Pani konta bwin, prosimy o przesłanie nam dokumentu potwierdzającego Pana adres zamieszkania (np. rachunek za elektryczność, wodę lub każdy inny rachunek wystawiony na Pani dane). Prosimy, aby dokument ten nie był starszy niż 3 miesiące.

Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z poniższym punktem naszego regulamunu:

ODPOWIEDZIALNOŚĆ CYWILNA/PRZETWARZANIE DANYCH

4. Spółka ma prawo wykluczyć użytkownika z uczestnictwa w całej ofercie bez podawania przyczyn.

Pani konto musi pozostać zablokowane do momentu przeprowadzanie odpowiednich kontroli i w tym celu potrzebujemy oficjalne potwierdzenia Pana miejsca zamieszkania. Niestety ze względów bezpieczeństwa nie możemy podać szerszej informacji na temat powodu, dla którego potrzebujemy taki dokument.

Przelew bankowy nie jest niestety akceptowanym w takiej sytuacji dokumentem. Prosimy jednak o wysłanie oficjalnego potwierdzenia Pana miejsca zameldowania.

W związku z faktem, że nie ma Pani dostępu do konta bwin, prosimy o wysłanie kopii dokumentu e-mailem na adres lub faksem na numer 0043 1 2053 30 18000. W tym przypadku prosimy o dopisanie nazwy użytkownika na kopii dokumentu.

Dziękujemy za współpracę.

Prosimy o kontakt w przypadku dodatkowych pytań.
Z poważaniem,
Support Team z bwin

bwin wspiera ideę Responsible gaming&quot;

i czy w związku z tym mogę spodziewać się jakichś problemów? po co im mój adres zamieszkania i co ma on wspólnego z analizą konta?
 
P 2,5K

plsn

Użytkownik
I jak się to skończyło w Twoim przypadku?
Bardzo jestem ciekaw, bo mam niestety podobny problem z bwin. Tydzień temu zablokowali mi konto i kazali przesłać rachunek za prąd lub telefon w celu weryfikacji adresu zamieszkania. Przesłałem im skan w ciągu 15 minut i nic to nie dało. Na ponaglenia odpisują, że proszą o wyrozumiałość i że zgłoszenia są rozpatrywane w kolejności chronologicznej...
Dodam, że w bwin jestem od wielu lat i ze sporym dodatnim saldem i jak dotąd nigdy nie przyszło im do głowy mnie weryfikować. Nie dokonywałem też żadnych nadużyć, które mogłyby prowadzić do blokady typu gra na kilka kont itp. Nigdy dotąd nie miałem z nimi problemu, aż do obecnej nagłej i niezapowiedzianej blokady konta.
Dodatkowo niestety na ich koncie została mi także spora kwota pieniędzy. Teraz zastanawiam się, czy i jak uda się ją odzyskać? Jak dużo czasu im jeszcze dać na tę niby-weryfikację? Czy od razu pisać do EGBY, COGRY itp.? Jaka jest skuteczność takiej interwencji?
Bardzo prosiłbym o odpowiedzi wszystkie osoby, które miały podobne doświadczenia z blokowaniem konta? Jak długo to może trwać? Jak interwerniować? Jaki był finał w Waszych przypadkach?
Z góry dzięki. Obiecuję też opowiedzieć, jak zakończy się moja sprawa.
 
kuchcik 4,6K

kuchcik

Użytkownik
@carmazeen
nie bój się i spokojnie wysyłaj. Ja Betsafe również wysyłałem rachunek za telefon, także chcieli nie starszy niż 3 miesiące.
Wytłumaczę Ci naszym językiem:
Chciałaś/chciałeś wypłacić przed obrotem, co za tym idzie - podejrzewają obroty brudnymi pieniędzmi. Takie firmy muszą stosować najlepsze formy bezpieczeństwa i stąd to wszystko.
Nie bój się wysyłać dokumentów, naprawdę to są firmy największe na naszej planecie i dokumenty jednej osoby na tryliony u nich zarejestrowanych nie będą im potrzebne do drobnych oszustw czy coś ;)
Kuchcik.
 
P 2,5K

plsn

Użytkownik
Sprawa w moim przypadku idzie niestety w złym kierunku. Po kolejnym moim monicie dostałem następującą odpowiedź:
&quot;Zgodnie z potwierdzeniem odpowiedniego Działu na Pana koncie bwin jest wciąż przeprowadzana analiza dokonanych operacji, która powinna zostać zakończona w przeciągu 2-3 tygodni. Jeżeli będzie Pan zainteresowany wynikiem przeprowadzonej analizy prosimy o ponowny kontakt po tym okresie.
Przepraszamy za zaistniałe niedogodności.
Prosimy o kontakt w przypadku dodatkowych pytań.
Z poważaniem,
Support Team z bwin&quot;

Podsumowując - zablokowali konto ze sporą sumą. Początkowo informowali, że chodzi tylko o weryfikację adresu. Teraz, że przeprowadzają analizę konta i de facto nie wiadomo, jak długo potrwa (użycie zwrotu &quot;powinna się zakończyć&quot;...), a co najciekawsze, że nawet nie planują mnie poinformować o tym, w jaki sposób się zakończy (że jak chcę, to żebym sam dalej dopytywał...). Nie ma oczywiście słowa o tym, co z środkami, które zostały na koncie i które zablokowali...

I co byście zrobili?
Był ktoś z Was już w takiej sytuacji?
Czy zawsze jak coś się wygra, to tak to się kończy?
Gdzie najlepiej interweniować?
Będę wdzięczny za wszelkie rady.
 
Do góry Bottom