>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

problem w wypłatą

A 0

alienlol

Użytkownik
Witam wszystkich.Moja sprawa wygląda tak: Założyłem u nich konto,wpłaciłem do nich pieniądze,niewielką kwotę bo 15 euro i skorzystałem z darmowego zakładu.Zakład okazał się wygrany więc postanowiłem wypłacić to co mi się należy.Rano Biuro obsługi klienta zweryfikowało moją tożsamość po przesłaniu im skanu dokumentu więc myślałem że nie będzie problemów chodź czytałem że takowe ten bukmacher sprawia.No i niestety otrzymałem anglojęzycznego maila w którym pisze że mam skan dowodu i rachunku domowego wysłać LISTEM na Gibraltar! To wszystko na dodatek ma być zatwierdzone przez notariusza.Przecież to jest jawne okradanie klienta bo wiadomo że to jest nie opłacalne.Pisałem na czacie z pewnym panem ale tylko zasłaniał się gotowymi zdaniami i nic więcej się nie dowiedziałem.Nie odzyskam ani swojego depozytu ani wygranej.Zdążyłem anulować wypłatę i wróciła ona na moje konto WH ale co z tego skoro nie mogę jej wypłacić?Miał ktoś już podobny problem?Jak sobie z nim poradziliście?Proszę o pomoc
 
al_capone 29K

al_capone

Gangster
Witam
Z góry zaznaczam, że nie miałem podobnej sytuacji jak Ty.
Wprawdzie nie tak dawno po raz pierwszy wypłacałem na mb pieniądze z WilliamHill, mogę napisać, że weryfikacja odbywała się w niedziele i trwała zaledwie 30 minut. Wystarczył sam dowód osobisty. Wypłata za to trwała 6 dni roboczych na mb, ale widocznie pierwsza wypłata idzie dłużej. 2 wypłata na mb była u mnie po 12h.
Ja nie miałem problemów. Może dlatego, że zawsze korzystam ze swojego komputera i &quot;normalnego&quot; dostawcy internetu. Jak widzę post narzekający na wypłatę/weryfikację to zawsze wchodzę zobaczyć jakie IP ma autor postów. Jaki wniosek? Albo korzystacie z proxy, albo piszecie z dziwnych IP. Wydaje mi się, że dlatego od Was chcą dodatkowych weryfikacji.
 
A 0

alienlol

Użytkownik
W takim razie jedyną winą do której się przyznaje jest to że jestem użytkownikiem Netii która jak wiadomo ma zmienne IP i pewnie o to ten cały cyrk.
 
uzytkownik-15140 306

uzytkownik-15140

Użytkownik
Gwarantuję Ci że w niczym to nie pomoże.
Też miałem taką sytuację jak Ty, jeśli chcą żebyś im to wysłał to musisz to zrobić, nie ma 1% szans że dział bezpieczeństwa zmieni decyzję, Jednym słowem ten buk to jest wielki ale już tylko z nazwy.
Jeśli wyslesz pocztą list z dokumentami, jest to koszt ok 15zł list o ile pamiętam, i coś koło 20zł notariusz, czyli koszt nie jest duży, ale na wypłatę to sobie poczekasz miesiąc minimum, chyba że list wyślesz kurierem ale wtedy jest większy koszt.
 
A 23

alejandr0

Użytkownik
Witam. Mam ten sam problem z weryfikacją. Kwota nie jest duża (25E) więc kompletnie nie rozumiem takich praktyk. Oczywiście sporządzenie takich dokumentów notarialnych jest nie opłcalne, jesli chodzi o taką wypłate.
do tego regulamin który nie mówi że trzeba wyslać to na Gibraltar a nie mozna zrobić tego drogą elektroniczną. Nadinterpretacja regulaminu i celowe działanie by pozbawić klienta siana. Czy może ktoś mi tu pomóc ?
 
M 0

mdemon

Użytkownik
To ja mam ten sam problem co Alienlol

Konto założyłam tydzień temu, wysłałam foto dowodu osobistego do weryfikacji.
W odpowiedzi e-mail: Konto zostało pozytywnie zweryfikowane.

Zleciłam pierwszą wypłatę i przyszedł e-mail:
Piszę w celu poinformowania, że zaszła konieczność dokonania dodatkowej weryfikacji Pani konta.

Zgodnie z zaleceniem Działu Bezpieczeństwa William Hill, chcielibyśmy prosić o ponowne wysłanie kopii nastepujących dokumentów, jednak potwierdzonych notarialnie.

-obie strony dowodu osobistego
- potwierdzenie adresu zamieszkania (czyli rachunku użytkownika z ostatnich sześciu miesięcy, zawierający wyraźne logo firmy wystawiającej i adres zarejestrowany w WH (może to być rachunek za usługi komunalne, internet, telefon, wyciąg bankowy).

Powyższe dokumenty należy wysłać pocztą regularną na adres:

William Hill Online
6/1 Waterport Place
Gibraltar

Przeczytałam w regulaminie, że weryfikacja odbywa się drogą pocztową.
Wysłałam ponownie dowód osobisty i wyciąg z konta bankowego i to nic nie dało.


Teraz czeka mnie wizyta u notariusza (nieprzewidzian e koszty), wysłanie listu i czekanie.
Z tego co czytam, to taka weryfikacja trwa około m-ca. Czyli przez m-c, mogę zapomnieć o jakiejkolwiek wypłacie od nich. Brak słów.

Zaznaczę, że mam internet Orange, którym jest największym dostawcą internetu w Polsce.
 
M 0

mdemon

Użytkownik
Dziś wysłałam dokumenty potwierdzone przez Notariusza, Pan William Hill, nie akceptuje weryfikacji tożsamości za pomocą poczty elektronicznej.

Dodatkowe koszt, nie wliczając czasu:
Skanowanie dokumentów- 4,20
Notariusz- 29,00
Nadanie listu- 12,30

List ma dojść jeszcze w tym tyg na Gibraltar.
 
M 0

mdemon

Użytkownik
Dziś otrzymałam wypłatę zleconą 1.08, czyli dokumenty dotarły i konto zostało pozytywnie zweryfikowane.
Mam nadzieję, że nie wymyślą czegoś nowego cytując regulamin, który jest na niekorzyść użytkownika.

Niesmak pozostał, chociaż wolę odczekać 3 tyg na wypłatę, niż kolejne przerzucanie piłki, w nierównej walce.
 
M 0

mdemon

Użytkownik
Dodam jeszcze, że proszę się zastanowić nad dodatkowymi kosztami.
45 pln za weryfikacje konta, które William Hill nie zwraca.
 
K 0

kobyjj

Użytkownik
MDemon szkoda, że wcześniej nie zapoznałem się z twoim problem. Sam bezskutecznie staram się wypłacić u WH swoje wygrane 22 EUR od ponad 3 tygodni.
 
L 0

lokus

Użytkownik
Jednak wpłaciłem kasę do William Hill, pomnożyłem bonus, zleciłem wypłatę, kasa po trzech dniach na koncie, obeszło się bez weryfikacji ???? .
 
al_capone 29K

al_capone

Gangster
Nie taki diabeł straszny jak go malują...
Więcej zaufania. Tak jak pisałem, z wypłatami mogą mieć problem jedynie osoby, które mają konflikt z IP, są podejrzane o podwójne konta itp.
Grać, póki fajna promocja w grudniu.
 
lemar 75

lemar

Użytkownik
Nie mam podwójnego konta , nie mam konfliktu IP... Kasę próbuje wypłacić od dwóch miechów. Także diabeł czasem taki straszny jak go malują.
 
al_capone 29K

al_capone

Gangster
Twoje logowania są raz z Irlandii (Dublin) a czasami z Polski (Lublin).
Nie wiem, czy faktycznie mieszkasz w Irlandii czy używasz się maskowania innego IP. Wcale się nie dziwie, że proszą Cię o dodatkową weryfikację...
 
Do góry Bottom