Witam,
Wraz z dziewczyną założyliśmy dwa osobne konta na betclic.
Uprzejmie informuję, że Twoja wypłata została anulowana, gdyż była to wypłata Cashbacka, do którego nie jesteś upoważniona ze względu na niespełnienie warunku promocji.
Powodem odmowy jest fakt, że wcześniej z tej promocji skorzystała inna osoba, logując się z tego samego urządzenia. Zgodnie z Regulaminem Serwisu w Twoim wypadku oferta powitalna (Cashback) została usunięta z tego konta.
Przypominam, że decyzje o przyznaniu bonusu lub jakiejkolwiek innej promocji pozostają w gestii Betclic.com. Proszę, abyś pamiętała, że Betclic.com przyznaje tylko jeden bonus na osobę, kartę kredytową, konto bankowe, gospodarstwo domowe, komputer lub adres IP. (odpowiedź z Betclic)
Zarejestrowałem się na stronie wraz z moją dziewczyną, dziewczyna rejestrowała się u siebie w domu, ja zaś u siebie. Podaliśmy osobne karty kredytowe, osobne konta bankowe, rejestrowaliśmy z innych gospodarstw domowych, komputerów i adresów IP. Obstawialiśmy tak samo również z innych komputerów. Przegraliśmy. Zleciłem od siebie wypłatę - dostałem, a następnie zleciłem "z marszu" wypłatę na konto dziewczyny z MOJEGO KOMPUTERA (mój błąd). Wydaje mi się, że to zaważyło. Czy nie mamy możliwości nic z tym zrobić?
Pozdrawiam
Wraz z dziewczyną założyliśmy dwa osobne konta na betclic.
Uprzejmie informuję, że Twoja wypłata została anulowana, gdyż była to wypłata Cashbacka, do którego nie jesteś upoważniona ze względu na niespełnienie warunku promocji.
Powodem odmowy jest fakt, że wcześniej z tej promocji skorzystała inna osoba, logując się z tego samego urządzenia. Zgodnie z Regulaminem Serwisu w Twoim wypadku oferta powitalna (Cashback) została usunięta z tego konta.
Przypominam, że decyzje o przyznaniu bonusu lub jakiejkolwiek innej promocji pozostają w gestii Betclic.com. Proszę, abyś pamiętała, że Betclic.com przyznaje tylko jeden bonus na osobę, kartę kredytową, konto bankowe, gospodarstwo domowe, komputer lub adres IP. (odpowiedź z Betclic)
Zarejestrowałem się na stronie wraz z moją dziewczyną, dziewczyna rejestrowała się u siebie w domu, ja zaś u siebie. Podaliśmy osobne karty kredytowe, osobne konta bankowe, rejestrowaliśmy z innych gospodarstw domowych, komputerów i adresów IP. Obstawialiśmy tak samo również z innych komputerów. Przegraliśmy. Zleciłem od siebie wypłatę - dostałem, a następnie zleciłem "z marszu" wypłatę na konto dziewczyny z MOJEGO KOMPUTERA (mój błąd). Wydaje mi się, że to zaważyło. Czy nie mamy możliwości nic z tym zrobić?
Pozdrawiam