>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

Premiership by Jake

jake_02 35

jake_02

Użytkownik
Witam, zakładam nowy temat. Z góry informuje, że jestem początkującym graczem posiadającym przeciętną wiedze o footballu. Mam zamiar obstawiać pierwszą ligę angielską. Jak juz wspomniałem dopiero zaczynam dłuższą przygodę z bukami (wcześniej grałem tylko okazjonalnie), więc moje stawki będą minimalne.
Pula = 30 PLN, 1j= 1,5, zatem głównie liczy się zabawa.
Będe obstawiał głównie single, chociaż nie wykluczam, że czasem może znaleźć się kilka meczy na jednym kuponie.

Zachęcam do komentowania i konstruktywnej krytyki wobec mocih typów i analiz.

jake_02 35

jake_02

Użytkownik
Sunderland - Arsenal
typ Sunderland 0,+0,5, Bet365 2,10, stawka 2 j

Zmiana trenera w Sunderland pozytywnie wpłynęła na formę tej drużyny. O&#39; Neill zdobył w dotychczasowych meczach 22 pkt na 30 mozliwych. W meczu z Arsenalem ich atutem jest oczywiście własne boisko, a także fakt, że w przeciwieństwie do swojego sobotniego rywala są obecnie na fali. Biora pod uwagę ostatnich sześć meczy to są liderami tabeli z dorobkiem 15 pkt (5 wygranych i jedna przegrana). Obrona Czarnych Kotów również stoi na przyzwoitym poziomie- 24 bramki stracone w seezonie (o 10 mniej niż Arsenal), z czego 7 w 10 ostatnich meczach przy strzelonych 17 golach.

Co się tyczy Arsenalu to ostatnie spotkanie wygrał aż 7-1 z Blackburn. Jednakże 3 ostatnie mecze na wyjeżdzie to 2 przegrane - z Swansea i Fuhlam oraz bezbramkowy remis z Bolton. W jego obecnej formie nie widzę poważniejszych atutów przed sobotnim spotkaniem (nie myle tego oczywiście z ogronym potencjałem jaki drzemie w tej drużynie).

Kontuzje:
Sunderland: Vaughan, Cattermole, Bramble, Brown i Bendtner (który i tak by nie zagrał). Arsenal: brak poważniejszych kontuzji, a Gibbs i Jenkinson powinni być już przygotowani do gry w sobote.